Yine özgürüm, ve canım bişiler çekiyor

  • Eylül 11, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

Tez belası bitti ya, kendimi uzun zamandır olmadığım kadar özgür, zinde, mutlu ve gudik hissediyorum. Sanki biri beni ısırdı da vampir yaptı!!

şimdi, yapmak istedigim o kadar çok şey var ki!! başlamak istedigim, aynen newborn bir vampirin insan kanına susaması gibi heheheh

neyse hemen sıralıyorum

1- ispanyolca veya italyanca öğrenecegim

2- adam gibi bir resim kursu bulup, hayattaki tek kabiliyetimi küstürmeyecegim

3- şeker hamuru yapmayı ögrenmek istiyorum

4- sharepoint üzerinde kod yazmayı ögrenmem lazım..

5- beklettigim animeleri, nazla izlememiz lazımm

vee 6- kuduz giibi gezmeliyim...son 1 aydır agız tadıyla gezmek nasip olmadı kii! anca ikea + forum bornova yapabildik annemle. açılın ben geliyoruumm!! hööhheheeyttt

You Might Also Like

1 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim