Allahım ben master ı bitirdim mi nihayet? ve gerçekten mezun oldum mu?

  • Eylül 10, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments


bitmeyecek sanılan, saç baş yolduran, uğruna gece buca yollarına döküldügüm master nihayet bitti!!!!
bugun hayatımın en soğuk terlerini tez savunmasında büyük bir heyecanla döktüm. ama hocam öyle tatlı bir adam ki; sağolsun beni hiç ama hiç desteksiz bırakmadı.

kendimi teşhür etmek istemedigimden, cübbemin detayını sunuyorum sizlere.. heheheh artık cidden bilgisayar  mühendisliği üzerine mba yapmış bi insanım, cidden ne zike derman olacak bu mba çok emin olamasam da belki maaşa zam olur ne bileyim yol olur su olur elektrik olur, o da olmazsa cv ye yazarım bi bokmuş gibi durur!

You Might Also Like

5 yorum

  1. Hayırlı olsun.. Sana yol su elektrik köprü olarak döneceğinden adım gibi eminim..
    kuzenden biliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar gurur verici bir seydir kim bilir hadi hayirli olsun tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun. Bu ara ben de düşünüyorum ama bi zike yarayıp yaramayacağından emin olmadığımdan bi de tembelliğimden şeyedemiyorum. Yararsa söyle bileyim, töbe önüne çıkmam (:

    YanıtlaSil
  4. oleyy sonunda bitti
    hayırlı uğurlu olsun
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun, tebrikler =)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim