Çocukken Kafayı çizmeme sebep olan muhteşem eserler

  • Şubat 27, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

1- Yemyeşil Kırlar

yemyeşil kırlarda
bir yavru geyik varmış
annesinin yanında
hoplaya zıplaya oynarmış
mini minicik mini minicik
mini mini mini mini miniminicik
mutluluk dallarda
yerde suda gökteymiş
gündönümü gelince
yavruya sanki nazar deymiş
mini minicik mini minicik
mini mini mini mini miniminicik
söyleyin siz simdi
hep avcılar gelsin mi
çiftleri doğrultup
sevgili yavruyu vursun mu
mini minicik mini minicik
mini mini mini mini miniminicik


Uuuuuuu..bu şarkı benim ömrümü yedi a dostlar.. çocukken buna o kadar ağlardım ki. zaten anaokuluna gitmek istemiyordum ama annem ögretmendi ve gitmek zorundaydım...Nasıl aglardım ya rab.. adımın ceren olmasından kelli o ceylan yavrusu ile kendimi özdeşleştirir annemden ayrılmanın ve anasınıfındaki kafaların arasına karışmanın acısı ile cörül cörül ağlardım...ilk bitlenme, karşı cinsten ilk hoşlanma, ögretmenden yenen ilk azar derken belki de etkisi yavaş yavaş geçmişti bu şarkının ama geçen gün tesadufen gördüm gene ağladım ya.. Allahım 28 yasındayım ve hala bir çocuk şarkısı veya masalı beni ağlatabiliyor. Mal mıyım neyim anlamıyorum..


2- Bambi

Şu bambi'yi kim yazdıysa, hadi o içinde kalmasın diye yazmış diyelim ama kim alıp çocuk kitabı diye bastıysa onu Allah'a havale ediyorum. Ulen o bambinin ormanına gelen avcılar beni psikopat etmişti be..Bir sonraki sayfayı çeviremiyordum bir türlü. O kadar acılar içinde kalmıştım.Hala avcılardan da avcılıktan da nefret etmemi bambi'ye borcluyum.

Allahsızlar öldürdüler lan bambinin annesini.. yapayalnız kaldı. sürekli "o" geliyor diye ormanın içinde orda oraya koştur babam koştur geberirdi o zavallı geyikler. "O" dedikleri de, vicdansız, merhametsiz, kibirli ve bencil insanoglu. 2 kilo et için zavallı hayvanları neden öldürüyorsunuz ulan!

3- Mavi Sakal

Karılarını mahzene kapatan ve orda bir bir öldüren adam! oha lan.. böyle masal mı olur sakalını tutuşturduklarım.. Hadi diyelim oldu lan, çocuga okutulur mu? Birileri beni mahzenlere kapatacak diye altıma sıçmıştım. Hala okutuyorlar mı acaba çocuklara bu masalı diyecegim ama zaten bizim şimdiki çocuklar mavi sakal'dan korkmaz ki? zaten her tür manyaklıktan haberleri var internet sagolsun.

binbir gece masallarında da vardır mesela bu karı öldürme muhabbeti ama onların çocuk masalı olmadıgını zaten herkes bilir..

Şimdiki veletler için üzülüyorum esasında..Ne kötü degil mi? onlar için masal diye bişey yok ki zaten.. Sponge bob var onlar için, garip garip çizgi film kahramanları var. internet başında zaman geçirmekten ellerine kitap alıp okudukları mı var? (bu yazının da internette yazılması çok ironik oldu degil mi beybi?)

You Might Also Like

7 yorum

  1. senin bu masal yorumlarına bayılıyorum ben :) küçük prensi yazmamışsın ama, onu da ekle bence:) ben de ona çok ağlamıştım.
    bi de arkadaşım eşşek şarkısına çok ağlardım :)

    YanıtlaSil
  2. pek ironik olmadı be beybi.
    zira yaşımızın kemale ermesinden mütevellit bizim internet kullanımımız yasallaştı. biz almışız alacağımızı zaten bambiden, ceylandan..

    YanıtlaSil
  3. Mavi sakaldan ben de tırsmıştım,bu adam kadınları kapatıyor da küçük erkek çocukları niye kapatmasın diye ? xD

    YanıtlaSil
  4. hii mavi sakal, hayatımın kabusu!

    çocukken psikolojimi bozan kitaplar sıralamamda kaşağı birinci, mavi sakal ikinci sıradadır sanırım.

    YanıtlaSil
  5. I am able to make link exchange with HIGH pr pages on related keywords like [url=http://www.usainstantpayday.com]bad credit loans[/url] and other financial keywords.
    My web page is www.usainstantpayday.com

    If your page is important contact me.
    please only good pages, wih PR>2 and related to financial keywords
    Thanks
    GootaVatbep

    YanıtlaSil
  6. SINGLEHOP SCAMMER!

    YanıtlaSil
  7. I just added this weblog to my google reader, great stuff. Can not get enough!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim