Oscar tumanları

  • Şubat 23, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

En kötü


Bu ne biçim bi kıyafet ya... kate winslet eskiden canlı güzel renkler giyerdi bu sene iğrenç giyiniyor hep siyah ve gri.. gözümü rahatsız etti elbisenin asimetrik yakası. çok gıcık bir elbise bence :)


Heidi klum ın oscarda ne işi oluyor her sene bilmiyorum ama giydigi cartoloş kırmızı elbiseleri sevmiyorum. bu kadar cayır cayır elbisenin üzerine yaptıgı makyaj ve saç da kel alaka kalmış


Eva mendes'in şurda giydigi elbisenin ne kadar benzeri bu? ama çok sıradan, her sene bi paket kontenjanı oluyor bu sene jessica biel bu kontenjanı doldurmuş


bu kadar şaşaalı bir elbise giyecegine güzel tatlı bir renk giyeydin ya kızım.. daha 16 yasındasın ne gerek var böyle göz yorucu corul corul bi elbiseye..


SIKICI-SIRADAN


Rengi mi diyim modeli mi.. çok sıkıcı bi elbise.



angelina jolie bence ne giydigini umursamıyor.. o yüzden hep sıradan ve sade elbiseler seçiyor.


Gelinlik gibi, çok sıradan bir elbise. Sarah JessicaParker ınkine çok benziyor ama onunkinden daha sönük kalıyor


Ablacım naptın sen ya..Gövdeni oldugundan uzun upuuzun göstermişin, hem bide bu garubet renk ne?

Bokum gibi..ne renk ne model heppicigi igrenc.


İYİ OLMASINA RAMAK KALANLAR

Fakat o siyah biyeler ve korsaj görünüm? oysaki kolye ve elbisenin yandan görünümü şahaneymiş be eymi...


Çok uğraşılmış, harika bir şekil ve elbise de çok yakışmış ama olmamış sanki.. tamam şekil şemal süper ama o katkatlık hissi ?? oysaki saçlara da bayılmıştım beybiii..


ne ya bu yaşta böyle koyu kopkoyu babanne renkleri ... oysa o fırrıkları güzel ve açık renklerin arasına koysaydın ya! güzel elbise de; bence siyahla bogulmuş.

EN İYİLER

Tamam beyonce nin bu denizkızı şeklindeki tuvaletleri baymış olabilir ama kabul edelim gecenin en çarpıcı elbisesi idi..

Rengini sevmemiş olsam da -herkes sözleşmiş gibi açık renk giymiş pöh- elbisede inanılmaz detay ve sadelik nasıl oluyorsa bir arada olmuş..çok güzel bir elbiseymiş be!

Uuuu natalie beybi.. gerçek prenses sensin valla. renk ayrı güzel, model ayrı, makyaj ayrı güzel saç ayrı.. süper..

bana geçen seneki kıyafetlerinden sonra tilda nın bi kıyafetini çok begeneceksin deseler inanmazdım ama bence çok yakışmış ya..o kadar sıradan elbisenin arasından cöttürük diye seçiliyor.. işte insanın kendine yakışanı şey etmesi..

En Güzeli mi? en Şıkı mı? İşte bu:


Ben bu elbiseye, bu saça makyaja bayıldım. şahane kadın zaten de, çok da şok olmuş.


Peki ya charlize theron, keira knightly, naomi watts, rachel weisz ve cate blanchett siz nerdeydiniz neden yoktunuz?

Ayrıca sormak istiyorum; charlize theron ve halle berry nin oscar aldıktan sonra sıçışa geçmelerinin sebebi nedir?biri bana açıklasın..

You Might Also Like

5 yorum

  1. Bu sene açıkcası ne saç ne de kıyafet olarak mükemmel diyebileceğim bir şey görmedim.(Eleştirmen değilim elbette sadece görüşüm) Kate' in hem saçının rengi onu yaşlı göstermiş hem de kıyafeti sırf senenin renklerine uyacak diye koyu olduğundan kötü durmuş. Ayrıca Kate'in saçları Grace Kelly'nin fotoğraflarındaki topuza benziyor.

    YanıtlaSil
  2. Yok artık Beyoncenin o bayık elbisesini beğendiğine inanamadım xS Kate'ınki çok güzel geldi ühü ühü niye beğenmedin yav xD

    YanıtlaSil
  3. bebişim bitanesi dışında altına imzamı atarım bu yazının o da beyonce onun kıyafetinin felaket olduunu düşünüorum ben senin aksine gerisinde hemfikiriz:)

    YanıtlaSil
  4. ben pek anlamam böyle şeylerden bilirsin eheh ama kate'in kıyafet fena değil be cicim,rengine bittim özellikle,ten rengi ile çok uyumlu...yalnız biraz iri mi göstermiş ne...

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim