Rachel Ray bilmem ney

  • Şubat 09, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

İlahi..geldiler yine sabah sabah.. vallaha bir martha olsun, bir rachel ray olsun, hiç takmam yemek gurusu olarak, spatulamda sallayabilecegimi düşündügüm kadar hazırlopçular.

Fakat ilk kez Rachel Ray'in bir hayrını gördüm..kendisine rr diyelim bu yazıda..

Ya Cnbc-e dergi alanınız var mı ama ben her ay alıyorum.. yanında küçük e2 dergisi oluyor. İşte bu ay onun sonunda RR ye ait 2 tarif vardı, ben birini denedim. Yunan usulü düğün çorbası. Üşenmedim RR nin sitesinden de buldum tarifi. işte burda.


Denedim, tescilledim çok güzel oldu. Esasında böyle güzel bir görünüşü görünce, zor bir yemekmiş gibi geliyor insana, ama RR yaptıysa ben nasıl yapamam?? diye hırs yaptım.

Tarifi okursunuz ama çok basit, malzemelerin çoklugu göz korkutmasın. Ben köftelere kuru kekik, yaş maydonoz ve biraz da pirinç ekledim. Beyaz peynir koyma fikri tuhaf gelse de onu da ekledim deneme amaçlı. Suyuna da kuru nane kattım.. Ama en güzeli ne biliyomusunuz.. Pişince aynı bu şekildeki gibi oluyor.. Yani ilk kez bir tarifi denedim ve birebir aynı şekli elde ettim. RR nin de bi bildigi var mış demekki!

Çorbayı öyle övdüm öyle övdüm ki, meraktan dün annem de yapıverdi. o tavuk suyuyla yaptı ben et suyuyla yapmıştım, ve et sulu olan çok daha güzel oldu.. Yağlı kıyma ile güzel olur mu bilmiyorum ben kıymayı direk rostoluk etten çektiriyorum, mümkün oldugunca az yaglı daha az kokuyo.. (böyle et et kokum kokum kokan yemekleri yiyemiyoree)

deneyin valla.. rr rr olalı bi kuş tutmuş.. martha, kız, senin bi olayını göremedik ya hadi neyse bu seferlik affediyorum. (gerçi e2 dergide martha nın da önerileri vardı ama yemek degil çerçöp odaklıydı, onlar için bizde derya baykal var ve gerekirse martha yı çiğ çiğ yiyebilecek veya saçını başını yolup kafasından süs yapabilecek kadar kendinden emin ve zeminli elhamdulillah)

You Might Also Like

3 yorum

  1. reyçılı seviyorum bana benzio pek bi pasaklı
    yaptığı yemeklerde çok pratik oluyo
    yemek yapsaydım şayet onun gibi bi hatun olurdum

    YanıtlaSil
  2. Martha'nın o kendini beğenmiş hali,bir türlü karşı tarafı beğenmeme özelliği beni derindeeeenn etkiliyor xD

    YanıtlaSil
  3. geçen gün rr yi seyrederken aklımdan geçmedi değil,acaba bu tarifleri uygulayan oluyor mu diye..bak sen yapmışsın..afiyet olsun güzel olmuş hem...

    e2 tarif kısmını bari altyazı verse,ben de boşuna izlememiş olacağım ama nerdeeee :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim