Oyuncak bebeklerle kafayı kırmak

  • Şubat 04, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments


Allah aşkına oyuncak bebek seviyosanız şu siteye bir göz atın.
Mümkünse sağınızda solunuzda küçük kız olmasın, yoksa kurtulamazsınız elinden!
aha burası
benim favorimse şu sanırım. ay şu da çok güzel. bide bu ve bu da olabilir. :)
baksanıza bebeklere hikaye bilem yazmışlar!! İçlerinde morgan le fay, arwen, denizkızları, stardusttaki hatun, queen elizabeth, anne boleyn, lady jane ve pek çok gerçek veya masal kahramanları var...

Ayrıca bu sitede bir de fairy name generator buldum, bakın burda,
bana de beyle beyyle dedi

"Your fairy is called Chanter Vinetree
She is a binding force on couples.
She lives in church yards and places of the dead.
She is only seen when the first leaves fall from the trees.
She wears silver colours and white feather down. She has gentle green butterfly wings."

size ne dedi acaba hehehe :)

You Might Also Like

4 yorum

  1. off çok güzeller yaa istiom bunlardaann :(

    YanıtlaSil
  2. haksizlik bu.aralikta turkiyeye gelirken 3 yasindaki yegenime boyle bir porselen bebek aldim. 3 ulke tasidim hamile halimle onu, gorunce ne cok sevinecek diye dusunup mutlu oldum. kiz acti paketini, bakti, dokunmadi bile, kocamin gonderdigi kiytirik altin para seklindeki cikolatalara atladi. gelecek sefere sana getiriyorum meropecim, en azindan kiymetini biliyorsun sen.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller ama bunları oynamak için nasıl vericez çocuklara.en iyisi süs olarak kullanmak:)
    bu arada fairy name im Bracken Willowtree miş.hatta Bloguma ekledim.teşekkürler.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim