so please excuse me while i tend to how i feel

  • Şubat 26, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

İstiyorum ki bu blog böyle saçmalıklarımı pörtlettigim bir yer olsun.. Ama kişisel güncem olmaktan kurtulamıyor ki işte!

Hangi günün kahramanı ben olacagım ya.. Bigünüm de dengeli, mutlu, huzurlu, kendinden memnun geçmeyecek mi kardeşim?

keepers of the flames
do ya feel your name?


Not: dünkü uçak kazasına çok ama çok üzüldüm. itiraf ediyorum bu üzüntünün bir kısmı da korku, yani nisanin ilk haftası londraya gidiyoruz. zaten 45 dakkalık istanbul izmir uçuşlarında bile korkudan ölüyorum.. Allah'a şükür ki yangın çıkmamış, yine de kurtulanlar olmuş, o uçak patlasaydı Allah korusun kim sağ kalırdı ki!!

You Might Also Like

2 yorum

  1. ben de cok korkmakla ve cok uzulmekle beraber, iki hafta once o ucaga bindim ben =(

    bi de bu heykel resimlerini nereden buluyosun cok guzeller =)

    YanıtlaSil
  2. hey bebegim sayfanın en altında yazıyor :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim