Hediyelik eşya dükkanı: İzmiriz

  • Şubat 16, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Birine İzmir'e ait hediye vermek isterseniz, ya da kendiniz uslanmaz bir izmir fanatigi iseniz bir izmirli olarak bu siteyi size gögsümü gere gere önericem galiba, pek de şirin olmuş canım :)

http://izmiriz.com/

Özellikle posterlerin oldugu kısma bayıldım!!
hey istanbulda kaybolan izmirliler! çiğdem diyince anlamıyo, darı deyince bön bön bakıyo, gevrek deyince "o ne ya" diyolar mı?? işte bu posterler tam size göre :)))

allahtan izmirdeyim, yoksa kesin önüme arkama birer tane yapıştırır öyle gezerdim beni de eylemci diye götürürlerdi merkeze...

You Might Also Like

2 yorum

  1. İsatnbul'da oturan bir İzmirli olarak,güldüm ,ağlamaklı oldum,tuhaflaştım.Bir İstanbullu'nun asla anlamayacağı yoğun duygulara karıştım.

    YanıtlaSil
  2. ben de dün gördüm onların çalışmalarını,alınlarından öpesim geldi...

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim