The best couple in the world

  • Şubat 13, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments



kedi manyagı oldugumu ama eşimin alerjil astımı yüzünden kedi besleyemedigimizi bilmeyen kaldı mı?

hayatta en çok özledigim şey gece eve geldigimde kucagına çıkan kedim ve onun gurul gurul gurlaması.. o sıcak tüyleri, huzurlu başı.

ve bir kedi de en çok sevdigim şey dostlarım kafasını kaldırıp yukarı bakması..
o v şeklindeki agzının meydana çıkıvermesi..
sanki kuşları pençeleri ile öldüren vahşi katil o degilmişçesine melek gibi bakması...

kedileri çok seviyorum yarabbim, nolur mehmet in hastalıgı geçse :(

You Might Also Like

8 yorum

  1. yanılmıyorsam bir tür iğne var,bunun daha hafif şekillerde atlatılmasını sağlayan,hani bir sorsanız :)

    YanıtlaSil
  2. Belki iğneden de korkuyordur xD

    YanıtlaSil
  3. size neler denedigimizi söylesem ...ilaçlar, allerpet, hava temizleme cihazları, özel elektrik süpürgeleri.
    ettigimiz masraf dudak ucuklatacak cinstendi.
    eşim şu an ömür boyu solunum zorlugu çekecek.. asla normale dönemeyecek. doktor kediden daha evvel ayrılmış olsaydınız bu kadar kötü olmazdı diyor. 2.5 sene her geçen gün onu daha da zayıflattı. ne diyim artık herseyde bi hayır vardır demekten baska bişey gelmiyor elden

    YanıtlaSil
  4. mehmetin hastaltıgının geçmesini istemenin tek sebebi kedi gibi gözüktü burdan, ki eminim öyle değildir..:)

    YanıtlaSil
  5. Bende çok severim, kediyi ve o gurultuyu.:) Çocuktum kedim hayatımızı kurtarmıştı babamla benim.

    YanıtlaSil
  6. En büyük kızımız 13 yaşında melek oldu,yılbaşı gecesi,geride üç kardeş emanet ederek ,13 yıl bir kedi beni hergün iş çıkışı saatimde evin kapısında bekledi,benimsin dedi bana.Ne zaman kedi sevmek istersen,gel bize.

    YanıtlaSil
  7. Yaaaa ama melek olan kedilerden bahsetmeyin nolur. Benim kedim daha 3 yaşında ama her günüm acaba ne zaman ayrılacaız korkusuyla geçiyor. Keşke yavrularını vermeseydim, her an kısırlaştırmaktan vazgeçebilirim :(

    Cerencim yavrum... :/

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim