Bir genç kızın dramı (Resimli hikaye)

  • Şubat 06, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments


Ayla aynaya bakınca gördüklerini sevmiyordu...
Güzel bulmuyordu kendini!
Estetik olmaya karar verdi. Erkekler onu begensin istedi..



Doktoru becerikliydi, işini iyi halletti...
Ayla güzelleşti ama bu sefer de güzelliği başına bela olmuştu..
Oysa tek istedigi beyaz atlı prensini bulmaktı.
Göz süzüp sinyal verdikçe etrafına,
tüm kekolar toplanıyordu aylanın başına..
gelmemek için kimseyle gözgöze
kapatıyordu ayla yüzünü elleriyle..


Kendisine ayakkabısını bulup getirecek ve giydirecek ti sözde prens
ne yazık ki gelmedi aylanın umdugu gibi..
prensin amacı ayakkabı giydirmek degil ayladan istifade etmekti.
Yiyince yasak meyveyi bu ikisi
kaldı piç gibi ortada
ayakkabının teki..




Olan olmuş kalmıştı ayla karpuz gibi bir göbekle
tek basına bir ömür bekliyordu onu yeni dogacak bebekle
önce bela okudu becerikli doktoruna
sonra estetik ameliyatı icat eden nemrutlara..
lanet etmeyi de ihmal etmedi kendine,
çirkin kalsaydım da bu hallere düşmeseydim diye diye..



9 ay 10 gün sonra doguran ayla,
aldı kılıcı eline vurdu daga bayıra
aradı kendisini bırakıp kaçan prensini
kılıcıyla verdi pezevengin dersini


You Might Also Like

8 yorum

  1. enterasan olmuş ama olsun!sonu iyi bitmiş!

    YanıtlaSil
  2. hmm entersan hikaye bebişim ama böle ne kadar güzel olursan o kadar keko toplanır başına :)

    YanıtlaSil
  3. resimlerle beraber sözler de tam yerlerine oturmuş.paçoz nuri ve saz ekibinin de dediği gibi sonu çok iyi bitmiş;)

    YanıtlaSil
  4. allahım nasıl bir beynin ürünüdür bu resimli hikaye :))
    barbie ayakkabısı , estetik olan güzel kız hikayesi , laylay bir son beklerken , vurucu sonla dağıldım yaa..

    "kılıcıyla verdi pezevengin dersini" nasıl bir şeydir ! :)

    YanıtlaSil
  5. Ben ilk fotodaki kızın bakışını daa çok sevdim. Estetik olurken gözlerindeki bakış da değişmiş hinlik eklenmiş o bakışlara.
    Ben iyi ki estetik olmamışım. Masum bakışlarım bozulcekmiş. (Bak öyküden ders bile çıkardım:) )

    YanıtlaSil
  6. sonu iyi mi bitmiş.. bence yaşanılanlara verdi cezasını (=

    YanıtlaSil
  7. güzel bir hikeye 1.fotorofa çok güldüm acaba bu estetik doktorun adı ne istesem verirmi kı ne -,-'

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim