manyak dökümü

  • Şubat 12, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

tekin ailesi manyak, bunu şizoya baglamış kadın hayriyeden (bir gün masum ve şevkatli anne, ertesi gün bir canavar) ve kuyruklu yalanlar uydurdugu halde hala saygıdan sevgiden bahseden baba ali rızadan, eski karısına sözlendim diyen gerzek şevketten, leyla-necla gudubetlerinden biliyoruz.

iyi de doktor nazminin ailesi de mi manyak olmalıydı? kadın açıyor telefonu nişanı salonda yapalım bırt cırt diyo. oglum dur bi bakalım nişanlanacak çift nişan istiyor mu, bu ailenin o nişanı yapmaya durumu var mı...

bir başka manyaklık silsilesi de cem ve ailesi.. ulan sizin gelin kaçmış eniştesi ile, şimdi sen elin tertemiz çocugunu ne bulaştırırsın akıl hastanesinden yeni çıkmış kıza.. gerçek ergeç meydana çıkmaz mı, rezil olan siz olmaz mısınız. ben nazminin annesi olsam gelir o cem in annesi olacak gagavoz kılıklı karıyı evire çevire döverdim o lüks evin içinde. yakacaktın oglumun başını diye. bide vakur bey var, nazminin babası. bu adama o yapılır mı, nerede kaldı adamın vakurlugu?

bir başka manyagımız da kahveci. go get a life kahveci abi. ortalıga saçıp borç vermenden anladıgımız kadarı ile para bok. anlamadıgım nehir olacak sesi akordu kaçık keman ayarındaki hatunda ne buldugun. git karı kız olaylarına gir, araba al kendine yap bi atraksiyon. kuruyacak o pipi. anladın sen.

gülşen i tebrik ediyorum nihayet hayatını kontrol edebiliyor. evet akıllı kız , sevgilisini ferhundeyle tanıştırmayışını da takdir ettim. düzgün bi herifse ve paralıysa ferhunde ele geçirir çünkü onu.

dedigim gibi bu dizide manyak çok. sedef, levent tuncel, aslı ve babası, oğuzun karısı, kısaca herkes.
adı manyak dökümü olarak değişse, hiç farketmez.

bir de gelen yorumlara katılmamak elde degil: nerede eskiden iple cektigimiz yaprak dökümü, nerede şimdi baygılıkla izledigimiz gaganozlar geçidi.. levent niye ayrılmış, bu diziyi çekilir kılan tek şey ferhundenin aşk hayatıydı canlarım. yoksa ferhunde şevket sakızı çekilmekten tutulmaz hale geldi, uzamıyor bile artık o derece.

levent tuncel ve kendisine 2 beden küçük gelen ceketleri geri dönsün lütfen!!!

You Might Also Like

6 yorum

  1. ay süper valla çok güldüm :):) Gülşen ondanmı saklıyodu,doğru valla el koyar ferhunde hemen :):):)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel yazmışsın her şeye katılıyorum yalnızzz bir konuda asla hemfikir değilim, o da şudur Nehir hanım karakterinin sesi:) kaçık keman yayı demişsin niye:) O karakter Bedia ENER tarafından canlandırılır, o tiyatrocu olmasının yanısıra neredeyse 40 senelik seslendirme sanatçısıdır.
    Zaten reklamlarda, dizi ve sinema dublajlarında en fazla duyduğumuz seslerden biri.Tiyatro damarım tuttu sen öyle yazınca söylemek istedim:)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. güzel olmus cok:D:D
    ben de yazicam bu konuda kisa zamanda.

    YanıtlaSil
  4. muahduashudas bu dizi zaten mallığın son raddesidir heralde yani türk dizi tarihinde bir böyle mi olacaktı bir de bu dizi sadizme bu kadar hizmet etmiştir :D resmen adamların psikolojik buhranlar içerisinde acı çektiğini görmek için yaşıyo seyirci

    YanıtlaSil
  5. ben bırakalı çok oldu ama geçen gün yeniden denk geldim piskolocimi bosdu lennn. :)))

    YanıtlaSil
  6. herşeye rağmen güzel dizi..senaryo süper.gülşen karakterinin hiç özel hayatı yokmu derken ona da bir aşk bulmuşlar:)
    bazen çok asabımı bozuyor.özellikle leylanın bunalıma girdiği anlar..oyunculuklar süper o ayrı..

    *ben de sayfama beklerim;)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim