:(

  • Şubat 03, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

bugün kudurup, yazılarımla blogger camiasının ağzına sıçtım biliyorum, ama affedin.

Şu resmi görüp ağlama krizine girdim.
Çok iğrenç bişey bu ya. hiç komik değil, dehşet verici bence.


I Hope I'm Not Next by ~Citharize on deviantART

Reglim de geldi geçti, öyle hani hassas günümde de değilim ama sinirim bozuldu bu resme :(


Sinir olmalarıma No.2 eklemek gerekirse, o da big bang theory adındaki dizi. ya kusura bakmayın ama, bu diziyi izleyene de gülene de hayretle bakıyorum. zorlama, yapmacık diyaloglar, sözde dahi ama olmadıkları 100 metreden belli karakterler, aptal sarışın, klişeler klişeler....

baygınlık geliyor 10 dakika bile izlesem. ne sihri var anlamadım. amerikada geek ve nerd diye kelimeler türedi türeyeli buradakilere bir haller oldu.
eskinin inekleri!
nerdesiniz?
size ihtiyacımız var....

You Might Also Like

2 yorum

  1. Ya.
    Ben izliyorum bu diziyi.. Gülüyorum da valla.

    Sinire gelirsek; insanın sinirlenmesi için illaki bir şeylerin olması gerekmez ki. O gün modu beterdir ve deli dana gibi dolanıp öfke kusabilir. Uyuz olur herkese... Yarın iyi bir gün olsun senin için. Belki bbt'ye bile güleceğin günler gelebilir =)

    YanıtlaSil
  2. altına kana kana imzamı atarım şu postun.. tek bir esprisine gülmeden izliyorum sırf baska kanalda o sira ziya korkutlu "her eve lazim" var diye..

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim