Pöh!

  • Şubat 05, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments


ya ben bi bok yedim gene kokusunu hiç bilmedigim parfüm aldım.
eee çekirge bir sıçrarmış iki sıçrarmış, bu sefer yeni asır gazetesinin verdigi şu ö dö toylit lara benzeyen bir koku çıktı bahtıma.. ne mi?
calvin klein obsession.. höh. bundan bana ancak berber kolonyası saplantısı olur.

Calvin klein in eternity sini de boynerde denemiştim, aman yani o kadar övdükleri bu mu demiştim, sanırım benim koku zevkime hitap etmiyor diyebilirim artık ck kokuları için, hatta galiba dedim bile.

.kalıcılıgına lafım yok ama be. valla bi sıktım koluma arap kolonyası gibi cöhür cöhür burnumun diregini kırdı. gelene geçene de koklattım mecburen.

You Might Also Like

2 yorum

  1. uhuh ck one'ın fanıyım ama başka hiçbir ck kokusunu bırak fanı olmak, sevmişliğim dahi yok. contradiction fena değil işte.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim