Kıllı gögüs??

  • Aralık 19, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 12 Comments

uzuun zamandır, 1-2 aydır olmadıgım kadar mutlu ve iyi hissediyorum kendimi. Umarım bu moral devam eder, umarım böyle gider. Artık herşeyin hayatımı dar etmesine izin vermeyecegim, elimdekilere daha çok şükredecegim !

Oh yes, bu yazının konusu kıllı mı kılsız mı gögüs sevmeniz cancagızlarım. erkeklerde tabi. Ya şaka bi yana daily mail in söz konusu haberi beni kopardı.

Siz ne dersiniz? Bööle tras edilmis gibim mi yoksa dagdan inme tarzı mı?




Tamam itiraf ediyorum biraz garip bi karşılaştırma oldu bu üstteki resim ama komik :)))))

You Might Also Like

12 yorum

  1. bööö sevmem gıllı,erkekler ağdadan korkmayın erkek adam ağda yaptırmaz demeyin :))))

    YanıtlaSil
  2. kıl tüy falan nedir ki yau? deri insanı bir yere kadar idare eder ama kafanın içindeki sonsuza kadar

    YanıtlaSil
  3. ikisinin arası da var ama=)
    orta yolu bulmak lazım=P

    YanıtlaSil
  4. yau baktım iki resme de ikisi de çekmedi beni niye ki acep??? :))) başka resim koy sen:))

    YanıtlaSil
  5. doğallık iyi de tabi kazak niyetinde olmasın :D

    YanıtlaSil
  6. ben kocamın gogsunu seviyorum bayanlar. o da kılsıza yakın

    YanıtlaSil
  7. ehee beyler siz de kendi gögsünüüzü sevin

    YanıtlaSil
  8. Bu yazıdaki kıllı adam resmi biraz uygunsuz kaçmış,yoksa kıllı olup yakışanlar da var xP Ya da En iyisi David gibi toptan aldırmak xD

    Kocanın göğsünü de yazı bahanesiyle öğrenmiş olduk bu arada xP

    YanıtlaSil
  9. İkiside değil :) İkisinin arası daha iyi :)

    YanıtlaSil
  10. dilber hanimin da dedigi gibi, erkegin guzeli cirkini olmaz. erkegin efendisi, hasi olur, sorumsuzu olur ;))kıldan tuyden meseleler bunlar

    YanıtlaSil
  11. dilber hanıma katılmaktan baska caremiz var mı? :D

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim