Her işte bir hayır varmış gerçekten

  • Aralık 29, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

Vallahi artık her işte bir hayır vardır lafına inandım. Yeminle inandım.

Şu söylene söylene gittigim yemekte, çekilişte en büyük hediye bana çıktı iyi mi. ne oldugunu söylemeyeyim deşifre olmamak adına fakaaat, baya büyük bişey, 5000 ytl degerinde. süber!
halbuki giderken gitmeyi istememiştim :D, vallahi rabbime çok şükür diyim, tutu maşallah, piyango biletimi aldım, kafama kuş sıçmadı ama bekliyorum, zaten aynı unusual gibi benim de büyük ikramiye yok istek listemde, 3-5 bişey çıksa yeter ya napıyım o kadar parayı ben :)

You Might Also Like

5 yorum

  1. Oooo şanslıyım diyosun yanee :) Yolun açık olsun, oh ne güzel mis gibi :)

    YanıtlaSil
  2. nazar boncugun var mi ben gondereyim mi? ihtiyacin var bence bugunlerde :))tu tu masallah diyeyim

    YanıtlaSil
  3. nilufercim, bol bol nas suresi okuyorum, inşaallah nazar degmez :)

    YanıtlaSil
  4. Wuuuuww ! :) Şans diye ben buna derim :P

    YanıtlaSil
  5. Hahahha... Seni Allah'ın sevdiği kulu.. Yuh diyorum... :)) Düşündükçe gülüyorum.. Demek ki; Secret isimli kitapta anlatılanlar böylece yalanlanmış oluyor... Durum kesinlikle ters tepkime =)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim