Bilanço

  • Aralık 31, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

bu sene bok gibi geçti ama iyi bitti. peki ya bilanço? 2009 da nasıl olacak bu işler? aha da işte, bakıcam, bir sene once ne haltlar yemişiiim=)

iş hayatı: yorum yook!

Aşk hayatı
2008 - saglıklı, pozitif, muck canım benim.
2009 - hedefimiz çıtayı indirmeden kocayı eskitmeden bir ömrü devirmek.. dayan ikibindokuz, dayan memo

Sağlık
2008 - hamdolsun, çok iyi, şeytan kulagına kurşun. fakat göt göbek aldı başını yürüdü !!
bingillık açıgı 2008 de son 12 ayın en yüksek degerine ulaştı, elime mezuro alıp kendimi ölçsem üzüntüden kanser olur ölürüm o derece.
2009 - göt ve göbekte ciddi anlamda küçülmelerin beklenecegi bir yıl. mide ve gırtlakta daralmalar olacak. kurdaki dalgalanmalar faize nasıl yansır bilemesem de, burdaki dalgalanmaların popoyu küçültmesini, gıdıyı eritmesini bekliyoruz.

Aile
2008 - Giderek çılgınlaşan anne, öss stresinden süper mario daki kurulu yürüyen bombalara dönmüş kızkardeş, müdürünü sopayla dövmek isteyen baba ve bana tombistop diye seslenen bir koca.
2009 -
çok şükür diyelim ama Allahtan biraz akıl ihsan etmesini de ihmal etmeyelim.


aaa bi de, eklemeden geçemiycemmm, bu yukarıdakilerin yazılış sırasının, şahsımın onlara verdigi önemle hiçbir ilişkisi yoktur. baktım da sanki iş-kariyeer diye deliren kaplan kadınlara benzemiişim en tepeye iş yazınca. halbuki iş yerinden yazıyorum ondan ilk önce onu yansıtmışım :) yoksa şahsiyet olarak evcil bir tavuk kadınım...

You Might Also Like

4 yorum

  1. Yeni nesil için "eskimeyen koca" icad edilmesini diliyorum ben... Geçen yıl da bunu dilemiştim... =)

    YanıtlaSil
  2. 2008'in son yazısı çok güzel olmuş :)

    Mutlu bir 2009 dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  3. Tememnilerin olması dileğiyle...
    Bir de ben sağlıkla ilgili yoruma bittim :)

    YanıtlaSil
  4. ahah bu süper edebi yazıyı bu kadar geç okuduğum için kendimi esefle kınıyorum.
    süpersin :) Allah bu gününü aratmasın , 2009 tüm bu kulvarlara hayırlı uğurlu gelsin :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim