kaybettiklerimiz

  • Aralık 02, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Bunlar Orçun ve Bıdı. En azından öylelerdi.

Bıdıyı (küçük tekir) bi ramazan günü iftara yetişmek için koştururken bir ağacın tepesinde ciyak ciyak miyavlarken gördük. onu indirmeye çalışan biri çıktı ama bıdı korktu ve ağaçtan düştü. Karnının üzerine düşmüştü, topraga. ölür diye çok üzüldük. ama ölmedi bıdı. yaşadı 2 ay kadar. sabah mehmet süt ve mama veriyordu ona, akşamsa beraber besliyoduk yine. beni görünce çantama atlıyordu şaşkın.

Orçun (kavunici tekir) ise bir erkek kediydi ama çevresinde hep yavru kediler olurdu. Anne gibi bakıyordu onlara. Ayrıca çok candan bi kediydi, sürünür sevdirir onu sevin diye kul köle olurdu yavrum :) Kısardı gözlerini böyle sana bakarken.. O çalının çırpının arsından fittin fittin koştururdu bu ikisi bizi görünce. Anne yavru gibilerdi. orçun un erkekligi dışında. Bıdı orçunun tüylerini cork cork emerdi :(( hep ıslak olurdu orçun un tüyleri, şu resimdeki gibi otururlardı çogunlukla.

Bıdıyı birgün mehmet çöpün yanında buldu. Ölmüş. bana söylemedi 3-4 gün kadar. Çok üzüldüm ögrenince. Ama onun şuan cennette koşturdugunu düşünüyorum. Orçunsa ortadan yok oldu. İyi şeyler düşünme k istiyorum onun yoklugu ile ilgili.

Kedileri sevseniz de sevmeseniz de, onlara bi kap su koyun, su içsinler. Sokak aralarında hızlı gitmeyin, ezilmesinler. Çöplerin agzını kapatmayın, yemek bulabilsinler. Eziyet eden çocukları görünce kızın, anneleri babaları ögretmemiş olabilir hayvanları sevmeyi, siz deneyin.

Kedisiz ve gülüşsüz hayat olur mu? tüm bıdı ve orçun ları seviyorum.
Allah hepsini korusun ve gözetsin.

You Might Also Like

2 yorum

  1. kıyamaaaaaam işte bas bas hepimiz baarıoruz kedisever blogcular olarak evinize illaki alın sevin demioruz ama kötü de davranmayın yani,tekmeleyenler mi ararsın,kuyruklarını kesenler işkence edenler,hepmiz mahalle bazında savaş açsak hayvansevmez manyaklara bişiler olur.Unite today!!!toplumsal msjımı da veririm heheh

    YanıtlaSil
  2. bir de soğuk kış günlerinde arabayı çalıştırmadan motor kaputunu bi açıp kontrol edin derim ben, soğuktan korunmak için arabanın motor bölmesine giriyorlar :(

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim