Ev kadını olunca ilk yapılacak şey

  • Aralık 03, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 11 Comments

Turta sanırım.

Sanırım bütün gün turta yapsam çok mutlu biri olurdum.

Kendim yapmış gibi bir coşkuyla bu resimleri size sunuyorum..


Vişneli Pay/Turta

Elmalı...
,

Ve kim bilir daha neli.

bir gün turta yapabilecek kadar boş vaktim olucak.

Waitress i izlediniz mi? İnanılmaz iştah açan bir film. Kadıncagız çeşit çeşit turta yapıyor bir de sürekli yenilerini düşünüyor falan.. İlginç baya :) çok özendim doğrusu! inşaallah ben de yaparım bir gün...Şeftalili, çilekli, elmalı ilk deneyeceklerim olur herhalde..

You Might Also Like

11 yorum

  1. Filmi izledim... Fakat asla turta yapamam... Şekli tutmaz bir defa...

    YanıtlaSil
  2. ayhh elmalı tarçınlı turta gibisi var mı yaaaaaa=)

    YanıtlaSil
  3. turta hiç sevmeyen bi insanım ben yaa böle de anormalim ama pie maker ned abimiz varıdı bi zmn onun hastasıyız hani;)

    YanıtlaSil
  4. Ülkerin böyle bir ürünü var :D Canın çektikçe alıp yiyebilirsiniz :P

    YanıtlaSil
  5. turta sanki bizim damak zevkimize pek hitap etmiyormuş gibi geliyor..

    ama ülkerin o ürününü yedim bende fena değildi :)

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar, mesajımı komple yanlış anlamışsınız :)
    turta yemek degil, yapmak istiyorum, yapması acayip zevkli bişeye benziyor çünkü :)))
    ya hazır turta ülker in var demek ? alip yerim bi ara :D teşekkürler tavsiyeniz için

    YanıtlaSil
  7. yaptığında haber biz de yiyek!

    annem kayısılı-cevizli yapiyor allah seni inandırsın hayata bağlanıyorum.

    YanıtlaSil
  8. hiç turta yememiş biri olarak ve açlığında etkisiyle şu an ağzımın içinden dış kenarlara doğru bi sulanma oldu. böyle içi kırmızı gibi olanlardan yemek istiyorum ben. onlardan yap yaparsan.

    YanıtlaSil
  9. pushing daisiesde oynasaymışsın çok mutlu olacakmışsın meropeee! =)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim