Müzik dinlerken yıldız tutmak

  • Aralık 23, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

Ben sevdigim müzikleri dinlerken gözlerimi yumup gökyüzünde dansediyorum desem, benle görüşmeyi keser misiniz?

Yıldızlara yetişemezsiniz belki ama yüreginizde minicik dalgalanmalar, ruh haline göre fırtınalar yaratabilecek kalitede olduguna inandıgım bir playlist tavsiye edecegim sizlere:

1- Metallica - no leaf clover: fazla söze gerek yok. dinleyip gözlerinizi yumun :)

2- My Dying Bride - The Prize of Beauty : bu çogu insana biraz agır kaçabilir ama inanın sonu için dinlemeye deger!

3- Anathema - Are you There : biçok insanın bu şarkıyı dandik buldugunu biliyorum, ama huzurlu bişey bu ya. böyle sırtüstü suda yatmak gibi, denizin soguk suyu ile güneşin sıcak yüzü arasında kalmak gibi...

4- Iced Earth - Damien : Eee are you there ile kazandıgımız huzur bize battı degil mi, damien le popomuzdaki tüylere biraz ürperti katalım.diken diken edelim. ilahi söylercesine vırıldayarak sallanalım. mümkünse insan içinde degil.

5- Veee listemizin finalini, ürperen tüylerimizi gıdıklayacak hafif nostaljik, biraz romantik, biraz da ucibik Bruno Pelletier, Garou, Luc Me nin söyledigi, belle ile yapıyoruz.

Ha hala bu liste üzerine dinlemek isteyen varsa, ben doymadım diyen varsa, Kinacettin Kişkişoglunun "Dertler olmuş derya, şansa bak yaa" albümünü tavsiye ediyorum.

Acayip ve alakasız not: Banner imi değiştiricem. evet yapıcam bunu.

You Might Also Like

4 yorum

  1. bence black heart romance de çok güzel bi şarkı senin ipodunda görmüştüm zati.
    ayrıca benim nikim niye naz ekin bellatrix diil miydi ya

    YanıtlaSil
  2. bence my hope the destroyer da çok güzel

    YanıtlaSil
  3. sevgili merope,seninle daha sık görüşmeliyiz çünkü bende müzik dinlerken ayışığında denizin üstünde yakamozların oluşturduğu ışıktan bir pistte dans ettiğimi düşnüyorum desem:)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim hayal gezgini :)))

    müzik gerçekten insanın yarattıgı en güzel şeylerden biri..

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim