İnsanlık Suçu

  • Aralık 29, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

İsrail in gazze ye yaptıkları insanlık suçudur.
öldürmenin, katil olmanın hiçbir makul açıklaması olamaz, olmamalı, diger büyük devletler ne yapar ne eder bilmiyorum ama Türkiye Cumhuriyetinin, devletimin, bu insanlık suçunu unutmamasını, ve buna göre davranmasını diliyorum.

Ölenlere Allahtan rahmet dilemekten başka elimizden gelen birşey yok, sayılar ne kadar anlamsız resimler olmadan, nazım boşuna mı demiş, "ölüler bir ss mangası bile olsa ölüler öldürmez..."

Bize kalan yaşayanlardan korkmak.

http://www.cumhuriyet.com.tr/?im=yhs&hn=26458

You Might Also Like

3 yorum

  1. Akıl almıyor değil mi? Mantık arıyorsun fakat bulamıyorsun.. Paylaşılamayan şeyler var ki üstad demiş zaten; "bu dünya sultan Süleyman'a kalmadı" diye...

    YanıtlaSil
  2. Sözüm ona bütün dünyaya adalet getirmek için yemin etmiş abd' nin de maddi manevi desteğiyle coştu İsrail... Çocuklar, kadınlar, yaşlılar, bir sürü günahsız insan. Tek dertleri de kendi topraklarında özgürce yaşamak. Kimse de sesini çıkaramadığına göre, biz insanlar kendi başımıza çözemediğimize göre ben de "Allah nasıl bilirse öyle yapsın sizi" diyorum...

    Ayrıca bu sabah haberlerde dinlediğime göre başbakan savaş bölgesini ziyaret edecekmiş. En çok eleştirenlerden biriyim ama bu hareketini cesurca buluyorum ve tebrik ediyorum, canı gönülden destekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. çok acı gercekten. gazze de olanlar dünyanın umrunda degil. kimse israile kafa tutmaya cesaret edemiyor. umarım o ölen kızların, bebeklerin, çocukların acısı çıkar israilde bu kararı veren ve bu füzeleri atanlardan.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim