Veda.....

  • Aralık 29, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

Özledigim çok insan var. kimisi belki beni unuttu, kimisi belki anımsar. bazısı özler belki.
hiçbirşey eskisi gibi olmuyor, zaman kimyasal reaksiyon sanki. alıp elinizi tutup götürüyor ve bıraktıgında bi anlıgına geçmişte bıraktıgınız seylerin uzaklıgı kalbinizi yaralıyor.
Bazen çok kızdıgı, bogmak istedigi birine bile bu uzaklık yüzünden özlem duyabiliyor insan..ne tuhaf hayat. o özlenilen, yıllar öncesindeki kendimiz miyiz yoksa? sözcüklerimiz mi, hatalarımız mı, küçük tahta kaşıklarla yedigimiz/yedirdigimiz yalanlar mı?
büyümek bedeli olan birşey; kimi zaman olsun diye çıldırarak, kimi zamansa istemeye istemeye, ama eşşekler gibi kabul ederek.
yıllar yanımızda yürürken çok incitmese bizi...yaralamasa. herşeyi hatırlamak kolay olsa, açık pembe renkte olsa bütün anılar.
bir sene daha bitti, olanlarla ve olmayanlarla, hesaplarla, üzüntülerle, sevinçlerle. kısık sesle anlatılanlarla ve haykırılanlarla..
Yeni sene, tüm içten dileklerin gerçekleştigi mutlu bi sene olsun...

Şimdi Seven sevmeyen, özleyen özlemeyen herkes için, tanrıdan geliyor ve hep beraber yaşıyoruz sevgili okuyucular : 2009.

You Might Also Like

5 yorum

  1. Yazdıklarına katılıyorum canım. Eskiden samimi olup da sevdiğim ama kırgın olduğum arkadaşlarım var. Bazı nedenlerden dolayı ayrı kalmamız gerekiyor, bunu da biliyorum ama yine de özlüyorum onları. Onlar da beni düşünüyor, özlüyor biliyorum ama napim yine de arayamıyorum, artık bitti diyorum.

    Herşey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  2. benim de özleyip üzülüp ama görüsmemeye söz verdigim arkadaslarim var üzücü ama bazen salak yerine konuldugunu hissettiginde noktayi koymak gerekiyor.

    YanıtlaSil
  3. İyi bir yıl geçirmen dileğiyle ! :)

    YanıtlaSil
  4. Hepimize verilmiş farklı zaman ve mekanlarda roller var... Elimiz mahkum oynuyoruz... Senin için çilesiz bir yıl diliyorum...
    Perde kapandığında dışarıda kalma dikkat et =)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim