yine gol degil, pisler!

  • Temmuz 28, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments

Pis herifler yaaa
beni boşu boşuna oxford a getirdiler. Geçen hafta telefonda paul diye bir adamla görüştüm, esasen CAD/CAM yapan bi eleman IT ci degil. SharePoint 2010 kurma işi dedi (contract iş bu)
Şimdi bi geldim. yanında bi herif, sarı jan mişel. demez mi development olarak naptın ova ?
ben de telefonda pol'e dediydim, ben adminim, support kişisiyim, konfigurasyon adamıyım, troubleshoot ederim falan..
ahoooy paul zaten iptal oldu, ovacım valla kusura bakma ben de teknik bi eleman olmadıgımdan iyi analiz edememişim durumu ama bak oxfordu görmüş oldun.
Evet pezevenk aynen böyle dedi: OXFORDU GÖRMÜŞ OLDUN NICE CITY HUH?

ulan godoş , oxfordu görmeye geleydim sabahın 5inde kalkıp daha kuzgunlar boklarını didiklerken kahvaltı bile etmeden otobüse binip çalkalanır mıydım!! pezeveeeeeeeeeeeeeenk! oxford var ya o oxford.. çift şeridiyle sana girsin ! insan bari bi çay ısmarlar, öküzler ne içersin diye bile sormadılar 20 dakka boyunca... Koymuşlar önlerine benim CV kopyalarını, bakıp bakıp duruyolar.

Paul allah senin cezanı versin ama jan mişel seni de es geçmeyelim. Hıyarto önceden baksana, orda kod yazdım diye bişey yazıyo mu. göt. mal mal bakıp durdu cv'me. neyse bu da bir tecrübedir.
Beni Nuri alçolar yerine inek şabanlarla karşılaştıran kaderin bir bildigi vardır elbet.

Ben ilk işimi de tam 22 iş görüşmesi ve 8 aylık sürede bulmuştum. Tüm izmir bölgesini tavaf etmiştim. Sanırıım aynı şey burda da olacak. Çünkü her şeyden önce benim işi sevmem lazım. İşi sevmezsem ben istemem o işi, mutlu olamam ki.
Bakalım kader bizi nereye tıpa yapacak!!!!
Allah tepenizden baksın jan mişel ve cimri pol. zaten 1 tane kahve söylemiş onu da içmeden tutuyolardı. Head hunter'a para vermeye cimrilik eden adamlardan ne beklenir zaten. hıh! pisler.

You Might Also Like

8 yorum

  1. neyse, you'll survive.
    zekisin bi kere ;)
    baksana arkadaşlarda pek olmayan bi nitelik.

    YanıtlaSil
  2. Bence jan mişel kişisiyle pol kişisinin kafalarını birbirine sürtüp kıvılcım çıkartalım :)

    YanıtlaSil
  3. Anaaa kıl kaptım! ben vazgeçtim nuri alçoıdan filan..keşke adamlara malkoçoğlu nasıl olunur göstereydin de dünyaları şaşsaydı!ayrıca bence inek şabana denk gelmemişsin sen resmen okulu denetlemeye gelen müfettişe denk gelmişsin.hani şaban ona yanıtları sölediğinde adamın aklı şaştıydı..bence senin nitelikleri görünce şaştı onun aklı,çok karıştı kafası yazık :)
    kızım ben bi keresinde böle abidik gubidik iğrenç kokan bi fabrikaya gittim görüşmeye..böle hulusi kentmene benzer bi amca vardı,daha doğrusu ben öle sandıydım..herif benim başlangıç seviyesindeki rusçamı görünce "dikkat ette nataşa sanmasılar nihahauheuhe" deyip aynı o efektle güldüydü.kıçımı zor kurtardım..babam "senide pezevenk sanarlar o zaman" diyemedin mi diye çemkirmişti bana :)) hatıralarım canlandı! :)))

    G

    YanıtlaSil
  4. mailini bulamadım buradan gönderiyorum bak sergi var git. ulan.

    http://www.mkgallery.org/news/article/2011_07_04/exterior_design/

    YanıtlaSil
  5. mailini bulamadım buradan gönderiyorum. sergi var sizin oralarda. git. ulan.

    http://www.mkgallery.org/news/article/2011_07_04/exterior_design/

    YanıtlaSil
  6. O el insin... Kusura bakmayın ilk blog yorumu deneyimim olduğu için heyecanlandım. Gitmeniz konusunda ne kadar ciddi olduğumu göstermek isterken cağnım emir şart kipi mundar oldu.

    Oruç kafası ya!

    Burda herkes oruçlu, etkisi altına girdim galiba. İşte gidin, biz burda yıllardır İstanbul Modern'de kurna bakıyoruz.

    Mailleşsek. Burası başka potlara gebe:)

    YanıtlaSil
  7. Do you possess know why I meet Java error warning while loading your blog in IE 6?

    In conclusion , give permission me thank you for your patience with my English as (I'm convinced you have become aware this by now,), English is not my first tongue hence I am utilizing Google Translate to figure out how to write down what I genuinely want to say.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim