hastayım :(

  • Temmuz 10, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

hastayım. daha dogrusu öyle bi hastalık degil, kadın hastalıgı gibin. akıntım ve sağ yumurtalıgımda agrılarım var. mens. döngümün sonlanmasını bekledim ama hala geçmedi. yarın ingilterede ilk kez hastaneye gidiyorum! hadi hayırlısı. ne kadar vesveseli, evhamlı biri olduğumu bilmezsiniz siz.. kurdukça kuruyor, kuduruyorum :(
ha tabi bir de yabancı memlekette hasta olmanın da verdiği moral bozuklugu var tabi canım..

You Might Also Like

2 yorum

  1. Kıyamam sana ya nolduu? acaba üşüttün mü yumurtalıklarını cerencim!bende evhamlıyımdır hemde bildiğin gibi değil.hemen haber ver oldu mu çok merak ederim!

    G

    YanıtlaSil
  2. tontişim, oralarda akıntı yapıp da çaresi bulunamayacak hastalık yok, içini ferah tut :) en kötü yutarsın antibiyotikleri, geçer. bak bu vesileyle NHS'i test etme fırsatı bulacaksın, gözlemlerini bekliyorum!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim