Bugün ömrümden 2 sene gitti dostlar...

  • Temmuz 22, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

Sevgili kardeşlerim size daha önce sexual health center'a gittiğimi yazmıştım. işte o gidişte vajinadan sürüntü örneğinin yanı sıra bir de kan alalım mı HIV hepatit testi falan yapıyoruz dediler ben de ok dedim, beleş nasılsa diyerek kanı verdim.

Şimdi bu güzel insanların bir özelliği var, İngilteredeki sağlık sisteminin bir özeti diyebiliriz aslında buna, sonuçlarınızda sorun varsa sizi geri arıyorlar. sonuçlarınız temizse hiçbir haber gelmiyor. Zaten sağlık merkezlerinin her yanında nal gibi bu yazmakta.

"Bizden haber duymazsanız her şey yolunda demektir!" bunların sağlık sisteminde ana felsefe. Nitekim hemşireler de o gün beni uğurlarken altını çize çize, 2 haftaya kadar aramazsak sonuçların temizdir dediler.

Az evvel telefonum çaldı. "MErhaba ben X, health center'dan arıyorum" kısmıını duydum önce. Sonra HIV dedi. İşte o an gözümün önüne siyah perdeler mi indi diyeyim, cehennemde kazanda oturuyormuş gibi kıçıma bir alev mi fışkırdı diyeyim, yoksa üzerime örs düşmüş gibi paramparça mı oldum diyeyim? Size nasıl anlatayım kadının ağzından your hiv test diye duyduğum kelimelerin üzerimdeki etkisini?

Hayır zaten adamları tam anlamıyorum. Yani 8 kelimelik cümlenin 5 kelimesini anlayıp diğer üçünü de tahminleme yöntemi ile çıkarıyorum. Ben orda HIV lafını "bişey olmazsa aramayız" gerçeği ile birleştirip 2 dakika boyunca kadının dediklerini anlayamayacak kadar taş kesildim..

Neyse efendim 1 tüp kanım az gelmiş HIV testine kan kalmamış. Allah belanızı versin sizin, o tüpleri de bi tarafınıza sokun diyecektim ama anlamaz nasıl olsa. o 1 bucuk 2 dakikada benim ömrümden çaldığın yılları geri verebilir misin lan nurse jackie? dedim anlamadı.

I'll pass, bir adamdan başkasıyla tebelleş olduğumuz mu var dedim, kapattım. Vallahi bir daha da bunlara HIV testi için kan veren ne olsun. ödümü bokuma çıkardı ibneler. hayır bişey değil kocamdan başkasını gördüğüm yok bir de ne dediğini anlamasam bu sefer gidip adamı şişleyeceğim "ne boklar yedin sen" diye.

gerizekalılarrrrrrrr. madem yetmeyecek kan neden az alıyorsunuz. proaktif olun lan !! yediniz bitirdiniz bütün enerjimi daha sabahtan..

You Might Also Like

7 yorum

  1. hahahaha health center bana hiv dese gerisini dinlemeden bütün tanıdıklarımı arayıp hava atardım, bakın kardeşiniz adeta neyse...

    YanıtlaSil
  2. sana nhs dangozları, bize ssk koridorları!

    YanıtlaSil
  3. amaaan napmışlar sana öle ya!tahmin edebiliyorum nasıl bir echam dalgasının seni sardığını..kahrol deseydin arayana..bi an eski türk filmlerinde ki röntgenleri ve tahlilleri karışmış kendini ölecek sanan ama sonra gerçek ortaya çıktığında delice sevinen ceren görür gibi oldum

    G

    YanıtlaSil
  4. off ömründen ömür gitmez mi , vay anam ya. biz de ecnebilerin sağlık sistemini şukela filan sanırdık. peeh.

    YanıtlaSil
  5. İki yıl azmış bayağı. Benim on yılım giderdi. İki yıl iyi.

    YanıtlaSil
  6. oha! allah cezalarını versin öküzler!

    YanıtlaSil
  7. yuh, okurken kötü oldum ben ya seni düşünemedim vallahi :/

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim