idrar yolu enfeksiyonuna ne iyi gelir

  • Temmuz 12, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

ahanda google arama başlığı gibi oldu.

buradaki natural treatment dükkanlarının birine dalıp bilgi aldım. kızılcık - cranberry meyvesi idrar yollarının sağlığı açısından çok iyi gelen bir şeymiş. doğal katkısız kızılcık suyu aldım suyla karıştırıp içiyorum...

hayatımın ilk bilinçli naturel desteğini de böylece almış oldum <3

(blinçsizce yıllarca yogurt, sarmısak zeytinyagı yuvarladık, onlar da feci sağlıklıymış ama yemin ederim bilmeden yedim içtim..)

You Might Also Like

5 yorum

  1. bir de maydanoz suyu çok iyi gelir ama tadı olsun kokusu olsun iğrençtir. Ama iyi gelir:)

    YanıtlaSil
  2. Bol bol (günde ennn az 2 lt) su içmek en doğal çözüm. Geçmişinde bu sebeple bir ameliyat geçirmiş ve halen daha da acaba tekrarlar mı diye korkusunu taşıyan birinden tecrübeyle sabit (bayandan araba gibi oldu :/ )

    YanıtlaSil
  3. d-mannose'u tek geçerim hemşirem.

    http://www.eczadukkani.com/standart-takviyeler/p-698-bitkisel-gida-takviyesi-d-mannose.html

    http://www.dmannose.co.uk/

    YanıtlaSil
  4. Sabah aç karnına bir baş soğan birbuçuk bardak suda kaynatıp içmek akşam da yatmadan önce aynını 15 gün tekrarlamak çok iyi geliyor haberin olsun.geçmiş gitmiş olsun sevgiler tontini.

    YanıtlaSil
  5. dur ben sana cok acikli bir mail atayim da sidikli kimmis bir daha dusun :)))))))))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim