sidikli naciye strikes back

  • Temmuz 12, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

abi ben gene idrar yolları iltihabı olmuşum la.

suçu otellerin kullanmadan önce temizlememe ragmen genital bölgelerime ihanet etmiş tuvaletlerine atıyorum. 5 günde bir otel değiştirip doğru düzgün beslenmemek de cabası.

Ben en son 1 sene önce falan kabızdım herhalde. asla kabız olmam. ama burda sürekli kabızım. meyve de yiyorum, 2 litre su içiyorum tık yok. buranın yemekleri yaramadı bana!!!!

neyse bugün walk in center denen yere gittik. walk in center hastanenin acili gibi bişey ama tam da acil servis sayılmaz. kabarık kısa sarı saçlı güler yüzlü hemşire teyzem, "hoş geldin beş gittin şikayet nedir" deyince, "valla kukumançolarımda garip olaylar dönüyor teyzeciğim" dedim.

elime bir tüp verdi, işe buna ve bekle dedi.
ve ben kendi sidigimle bu denli iç içe geçmemiştim sanırım kısmet ingiltereyeymiş. resmen elimde tüple 2 saat 40 dakika doktor bekledim lan. zaten işeyip gelince mehmet beni dürtüp: estimated waiting times 2-3 hours yazan uyarıyı gösterdi. "yok lan, değildir baksana kim var ki burda" demeyecekmişim çünkü eşek gibi elimde sidiğimle bekledim. bu arada sayıp sövüyorum bir yandan "kardeşim insan bari şu sidigi alır da test eder, yuhhh!" diye. neyse sonra zebellah gibi zenci bir doktor geldi ense kalın. kel.

benim sıram gelince ben o doktora düşmez myim. korktum adamdan resmen be! ama neyse ki eleman pamuk şeker gibi bir adam çıktı. çiş tübüme bir küçük kagıt batırıp test etti. bu arada ben "lazım olur" diye bolca işemiştim allah ne verdiyse artık. adam gıdımcığını kullanacakmış bilsem... abanoz tenli dostum bana, "yuh lan, doldurmuşsun resmen nerden çıktı bu kadar sidik?" der gibi baktı sanki ama emin de değilim.

neyse gittim antibiyotik verdi onu aldım. ama daha bitmedi. bir de akıntı var onun için de başka bir yere gidicem bunlar o işleri yapmıyorlarmış. ona da 1 haftaya kadar git dedi abimiz. bugun yarın gider, görüşlerimi iletirim sizlere!!!

sidikli naciye milton keynes'ten bildirdi.

You Might Also Like

4 yorum

  1. huylum beniiiiimmmm :))) otel odaları azap oldu meröpümeeee!!!

    YanıtlaSil
  2. Hadi geçmiş olsun..Ben kendimi hastane dizilerine verdim bu ara bak tavsiye istersen hemen hallederim :) geçen kendimi diziyle konuşup ordaki hastaya teşhis koyarken buldum!

    G

    YanıtlaSil
  3. Gecmis olsun kardes, gecen bir yerde okumustum,umumi tuvaletlerde oturulan yerden degil sicrayan sudan mikrop bulasir bu yuzden tuvalet yapmadan once suyun uzerine kagit koyabilirsiniz diyordu.Belki bir faydasi olur... Ya da bir domestos edinip her bir otelde kendi temizligini kendin yapacan artik... Ama en iyisi Allah evinize kavustursun biran once:)

    YanıtlaSil
  4. pek çok yerinde kahkaha attığım bir yazı, ilahi :))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim