Oxford yolundayım

  • Temmuz 28, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

tontişler bugün iş görüşmesi için Oxford a gidiyorum. Taaa anasının nikahındaki bir Holiday Inn otelinde kafede olacak görüşme. Tabi ki içimdeki adile naşit ya sütlü çayıma ilaç katarlarsa? demekten kendini alamıyor :D
Napsın jan mişel ve pol seni meröp! hahhahahah
bana şans dileyin. bu işi istiyorum. adamlara araba sürebiliyorum dedim ama daha arabalar hangi taraftan gidiyo trafik nerden akıyo onu bile bilmiyorum hadi hayırlısı!!!!!!!!

You Might Also Like

2 yorum

  1. OOO sevindimmm hadi hayırlısı bakalımm! öyle beyaz yalanlar sölenebilir canım aa :) gelişmeler umarım olumlu olur!adile naşit diyosa korkma ama gözünenuri alço görünürse kaç bacımm

    G

    YanıtlaSil
  2. G, kızım alemsin ya :) kahkahayı patlattım şu anda :)) Hay bin yaşa!
    gözüm nuri alço görürse kaçarım merak etme bacım!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim