Benim oğlum ölse, vatan sağolsun demezdim

  • Temmuz 14, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

Benim oğlum ölse vatan sağolsun demezdim.
20 kusür senedir bu ülkede 150 bin insan teröre kurban verildi.
Ordunun, hükümetlerin suçu değilse kimin suçu?

vatanın suçu değilse kimin suçu?

yaraydı
kaşındı
iltihaplandı
kangren oldu.

kesin atın artık.
ne olacaksa olsun, bir insan daha ölmesin yeter ki.

Özerklik mi istiyorlar? Verin. devlet olsunlar kendileri. Bu tarafa vize ile girsinler ama bir zahmet. isimleri kürdistan olacaksa tam olsun, tam bağımsızlık.

Özerklik adı altında yine bu memleketin kaynaklarından yararlanmak istiyorlarsa, çüş artık.
Türkiyenin sırtına kambur olmak için mi bu kadar tantana.

Hangimiz %100 türküz? Hangimizin soyunda kürt, ermeni, çeçen, kırgız, çerkez, bulgar, rum yok??
bu ülkedeki tek azınlık sizsiniz zaten sevgili kürtler.
bu memleketin hastanesini, okulunu, yolunu suyunu kullanırken sorun yok.

Yeter artık cidden, Kürdistan kurulsun ve türkiyeden ayrı olsun, tam bağımsız olsun: Kendi başınızın çaresine bakın: türkiye'nin size ihtiyacı yok, inanın.

You Might Also Like

6 yorum

  1. öyle söylemesen daha iyi sanki, ne demek istediğini anlayabiliyorum tabii ama, şöyle desen daha iyi değil mi "bizi böyle çirkinliklerle ayıramazlar". ayırın gitsin (ihtiyaç yok anlamında) demek kötü bence. tabii bu olmamalı demek istemiyorum, belki ileride olur, federasyon gibi oluruz. belki de zaten iyisidir. ve zaten hayatın değeri de hiçbir şeyle ölçülemez ama yine de anadoluyu kısmen de olsa sevmiyormuşsun, sallamıyormuşsun bir kısmını gibi konuşman, onu üzebilir, uzaklarda da olsan. ya da biri çıkıp sana diyebilir ki, "sen ne karışıyorsun ingilterelerden? belki de türkiye'nin sana ihtiyacı yoktur?" ki öyle bir şey demeye niyetim yok, bilesin. neyse, durum her halükarda üzücü... kızdırmak gibi bir niyetim yok cidden... umarım işler çözülür bir gün...

    YanıtlaSil
  2. bu insanlar bizimle aynı vatanda yaşamaktan rahatsız.. bu toprakların kendilerine ait oldugunu savunuyorlar. ben de diyorum ki, o zaman güneydoğu anadolu tam bağımsız olsun varsın kürtlerin olsun. ama büyük kentlerde yaşayan kürtler de kendi vatanlarına geri dönsün. izmiri, antalyayı, istanbulu işgal etmesinler. bağımsızlık, özgürlük isteyen kendileri. türkiyeden kopsunlar bakalım istedikleri gibi olacak mı o zaman ..

    YanıtlaSil
  3. bu ülkenin askerini öldürmeye cesaret ediyorsan durup düşüneceksin. 20 senede 150bin kişi öldüyse, daha da ölecekse vatan sağolmasın, bölünsün bi zahmet.
    neden gencecik çocuklar ölsün?? neye değer?

    YanıtlaSil
  4. lütfen TÜRKİYE'NİN baş harfini büyük yazınız,kürdistanı nasıl yazdıysanız,bu ülke bizim bu toprak bizim kimsenin hak iddia etmeye hakkı yok,yaşayacaklarsa insan gibi yaşasınlar...sevgilerr

    YanıtlaSil
  5. ben de demezdim, demem. çunku, vatan için ölunmuyor, birilerinin tedbirsizliği, dirayetsizliği yuzunden öluyorlar. gizli hesaplar yuzunden. yazınıza sonuna kadar katılıyorum.

    YanıtlaSil
  6. bunlar acı ve öfke ile söylenmiş sözler olmalı umarım... ne demek kürdistan kurulsun! güneydoğuyu onlara verin, ne demek! ben Türk'üm ve Gaziantepliyim... Asla böyle bişey olamaz. önce ben canımı feda ederim bu uğurda. Siz gençler böyle söyler. Lütfen Atalarınızı hatırlayın, bir karış toprağı vermemek için akıtılan kanları düşünün...

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim