pörtlemek

  • Temmuz 25, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

lan eve girdik hala yorgunum nasıl oluyor bu bana biri açıklasın! internet bağlatmak bile o kadar zor ki.
yok gerçekten bu memlekette her şey zor. Türkiyede yaşamak kolaymış cidden :)
demek ki her şeyin düzenli olmasının bedeli bir sürü policy ve rule a tabi tutulmak ve daha çok mücadeleymiş biz türkler bunu zor beceririz dostlar. misal Council Tax, tv licence (tv izlemek için senelik para ödüyorsunuz burda) türkiyede olsa bence insanlar ayaklanır.

çok yorgunum..
Naz gelecek onun vize evraklarına benden girecek belgeleri toparlamaya çalışıyorum Tenancy agreement vs..
Şu an gene ilahi mabedim STARBUCKSTAYIM. arkadaş oldum buranın çalışanlarıyla.

sizi evimizin fötöleri ile başbaşa bırakıyorum. mucks.





You Might Also Like

5 yorum

  1. Hayırlı olsun bacım çok beğendim ben evi..Güle güle oturun!
    bu ara tv izlemiyorum ama internetten dizi indirip izliyorum.yasaklasalar herhalde intihar ederim.bi tane arkadaşım yok şehirde konuşup dertleşcek,herkes dağıldı bana geldiler gene
    bizim millete öle kurallar koysalar o kuralları bozacak yeni icadlar bulurlardı

    G

    YanıtlaSil
  2. ben de canım :)
    teşekkür ederim
    bekleriz bak ona göre. atla gel şaban!

    YanıtlaSil
  3. Bacım bende bu işsizlik bu mağduriyet varken ingiltere bana vize yerine sığınma hakkı tanır bence :)) saol ama sölemen yeter!

    G

    YanıtlaSil
  4. ben internet paketini alip evde hic kullanmadigim bulasik makinesinin icine koymustum. Hemen asagidaki internet kafeye iniyordum internet icin. Sonra sevgilim-simdiki koca- evime gelip mailine bakmak istedi ve bulasik makinesindeki acilmamis paket kucagina konunca inanamadi. hemen halleti ama nasil olur da internetsiz yasarsin 30 dakikani vermek varken demisti.ev kirala, banka hesabi actir,vergi numarasi al tax advisor bul, elektrik, su, doktor registration derken bir senede sira o paketi kurmaya gelememisti. siz yine iyi gidiyorsunuz

    YanıtlaSil
  5. Güle güle oturun, çok şeker şirin ve de cillop bir evmiş (:

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim