herkesi biraz özlemeye başladım

  • Temmuz 03, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments


Coventry Ikea
Coventry cidden çok çirkin bir şehirmiş 
burda gördüğüm tek güzel şey Ikea. bir de dükkanlar 4:30 da kapanıyor, çüş yani...
biraz herkesi özlemeye başladım
Annemin kokusunu falan :(
Nazo'yu

otelden otele sürünmek, evsizlik ve komforsuz hayat çok zor. oteller dolu olduğu için ordan oraya ordan oraya...
bir an önce eve yerleşmek istiyorum! böyle valizlerle, sanki buraya tatile gelmişiz de dönecekmişiz gibi saçma sapan hislerle doluyor insan :)

You Might Also Like

1 yorum

  1. Neyse ikea sana evi hatırlatmıştır.senin keyfini yerine getircekse kendimi rezilliklerden rezilliklere sürüklüyorum ama öle böle değil.benim platoniği kendimden tiksindirdim öle bi rezillik :) çok sıkılırsan maille anlatırım eğlenirsin daralırsan yaz bana

    GArip işler insanı G

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim