Annem ve ben (communication fail)

  • Temmuz 15, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments


Evet şu diyalogu gerçekleştirdikten sonra kendi kendime oturup 10 dakika güldüm
Ve sizin de gülebileceğinizi düşündüm..

Starring:
sahip olduğum teknolojik donanım konusunda büyük yanılgılara sahip annem İlkay 
ve
nerede yanlış yaptığını anlayamayan Ceren (ben)

hayır yani, o duvara ceren çevrimiçi ol yazınca bana vahiy mi gelecek, gökten haber mi inecek Anneeee :)
ve çevrimiçi olunca benim duvarıma bak nasıl bir temennidir :)))
ay kopuyorum hala...

You Might Also Like

2 yorum

  1. süper :) facebook vahiy hizmetine de mi başladı? Yazıyosun duvara kulak çınlaması eşliğinde hissediyorsun birden falan :D

    YanıtlaSil
  2. anne, babalarda (ya da orta yaş ustu diyelim) teknoloji geni yok. o yuzden bu yetiyi zor kazanıyorlar :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim