Azcık bi yazı

  • Kasım 30, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

- Blograzzi puanı neye göre veriliyor bu Alllahaşkına? Bilen eden var mı ...

- Hayatımın en igrenc haftasonlarından birini geçiriyorum :(

- Mummy 3 ü izledim (tomb of dragon emperor) neden ekşi sözlükte bu kadar yerin dibine batırılmış anlamadım, eğlenceli bir film işte yau

- Terminator Sarah Connor Ch. giderek daha çok seviyorum ama, valla Sarah Connor olmamış. O dudaklar kasılır, o gözler kısılır. Niye be Lena ablam niye?

- Artık zayıflamaya başlamam lazım. Unidentified Bouncing Object diye avlıcaklar beni ühüü..Ne diyeti yapsam bilmiyorum ki.

- Benimle beraber bir kısım insanın da Sherlock Holmes filmini heyecanla bekledigini biliyordum, ama kötü haberlerim var. Robert downey sakatlanmış ağalar,(burdan okuyun)...
Bitmeyecek mi bu film yoksa :) lanetli diyorlarmış baksanıza.

You Might Also Like

3 yorum

  1. akşamları meyve dışında bir şey yememe diyetini önerebilirim:))))
    ya ben bu adama bayılırım yaaa:))

    YanıtlaSil
  2. Blograzzi çözülemeyen bir puanlama sistemine sahip bana göre.. O anda çıktım.

    YanıtlaSil
  3. tomb of dragon bence de baba filmdir bi de rachel weisz oynayaydı dadından yinmicekti de işte :P

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim