Tanıtıla tanıtıla bitmeyen Türkiye

  • Ocak 03, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

Başlıcam eurovizyona.. ne yarışmaymış arkadaş aylar önceden vırvırı boyunu aştı. Vakit gibi bi gazete ve onun okuyucuları yaşıyo bu ülkede, kalkıp doğalgazdan ölen gençlerin arkasından atıp tutuyorlar. haberlerde hala eurovision dan bahsediliyo..

Bu ülkenin demokratik insanları nerede? kendi halinde eğlenen yılbaşını kutlayan insanları cadı/kafir/bokpüsür ilan edip yakmalarını mı bekliyoruz tepki vermek için?

habervaktiymiş, vakitmiş bu oluşumlar ve okuyucuları bizimle aynı ülkede yaşıyor aloo. adamların düşüncelerini okumak bile benim tüylerimi diken diken ediyor, hiçbir mazereti olabilir mi?? ben müslümanım, bir mümin Allah'ın yarattıgı insan ne olursa olsun kim olursa olsun öldü diye sevinir mi yahu?? hiç mi evlat acısı tatmadınız, hiç mi saygınız yok ölene? hiç mi Allah korkunuz yok?

ben bu gençlere rahmet, ailelerine Allahtan sabır diliyorum, ben olsam tazminat davası açarım. Yaşamasın bu vakit gazetesi bu ülkede. diyanet el atsın bu olaaya yahu. Ayıp, günah, yazık diyorum yetmiyor kelimeler bu rezilliği anlatmaya.

Ha, bütün bunların örövizyonla ne alakası mı var? hani tantanası hiç bitmiyor ya, hani bu ülkede milyonlarca igrenc olay olurken biz 1 tane şeyin peşine düşeriz ya ondan. neden önemli orovizyon? ülkeyi tanıtmak için!!

lan ben daha kendi ülkemi tanımıyorum ki, kime tanıtıcaksın, zaten dünya tanısa ne olur sen bu adamları T.C. topraklarında yaşattıktan sonra. kızlı erkekli yılbaşı kutlamak günahmış , bir yandan içki içenleri döve döve terbiye etmeye çalışıyo elalem.. nerde kaldı eurovision.

Bizim çolugumuz, çocugumuz, kardesimiz, anamız babamız, yılbaşı kutlayamaz, içki içemez, yaparlarsa gebermeyi hak ederler. adamlar buna inanmış, bunu savunuyolar yahu! bu kadar ciddi bir sapıklık varken ortada, örövizyonda birinci olsak neyimize?? dünyaya reklamımızı yapa yapa bitiremedik anasını satıyım. şu adamlar bu ülkede ürememiş türememiş, bu zihniyeti yaşatamamış olsaydı da, dünya varsaydı bizi tanımasaydı. Tanımasaydı daha iyi oglum, kıyıda köşede kalalım, kendi halimizde yaşayalım işte. istemiyorum, tanımasınlar, bu radikal dinci bile demeye agzımın varmadıgı sapık zihniyetler, burda durmasınlar.

You Might Also Like

3 yorum

  1. ne diyebilirsin ki merope bu insanlara zerre insaniyet yok içlerinde bi de din din die baarırlar

    YanıtlaSil
  2. Haklısın canım ya, ağzı olan konuşuyo işte, pislikler. Ölenlere Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  3. 14 yaşında çocuğu taciz eden zihniyette bu güruhun içinden çıkmadı mı? Hangi hakla haramdan helalden bahsedecekler ? Kadının iki tel saçını görmeyi, sesini duymayı tahrik sebebi ve dolayısıyla tacize hak sayan ruh halini nasıl haklı görebilirim ? Ağzına sağlık kardeşim, daha yazılacak çokca şey var bu insan müsvetteleri hakkında ama terbiye sınırlarını aşar diye çekiniyor insan...

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim