Bad karma

  • Ocak 27, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments


Ne zaman biri hakkında kötü düşünsem veya fesatlık geçse kafamdan (aaa demeyin, diyorsanız da bu yazıları okumayın :)) hadi canım , herkes birilerine kıl olur ve kötü şeyler düşünür..kimse pamuk peri degil.. ) aynen o gün gelip beni bulur o kötü düşünce.


var bende bir cenabetlik :)

ben ne zaman birine diş gıcırdatsam başıma bi iş geliyor ya, kimseye öfkelenmeyeyim mi tanrım ya.. korktugum başıma geldi adeta benim için söylenmiş.

You Might Also Like

5 yorum

  1. burdan, ''kıl olmak caiz değildir.'' sonucunu çıkartabilir miyiz?..:)

    kişiler düşünceleriyle olacakları çağırır derler, bilirsiniz kırk kere söylenince olurmuş hikayesi. En güzeli düşünmemek kanımca da nasıl?

    bu dünya şartlarında ve içinde bulundugun toplumda, yaşamaya çalışmak bile başlı başına kıl bir durum değil mi? elbette herkesin huysuz zamanları olacak..

    YanıtlaSil
  2. aynen katılıyorum sana :)
    beni de bulurr

    YanıtlaSil
  3. Yalnız değilsin:)
    Kınadığım şeyi çok geçmeden ben de yaparım.
    Birinin arkasında küfür etmişsem başımı dolap kapağına çarparım.
    Haklı olduğumu düşünerek kavgaya başlasam o kavgadan bana hayır gelmez, haksıza düşerim.
    "Telefonumu sen mi aldın" diye bir arkadaşa sorsam, telefonum arızalanıverir.

    İnsan kınadığı işi yapmadan ölmezmiş, öyle derdi büyüklerimiz.

    YanıtlaSil
  4. Hayatımda boş yere sinirlenmem çoğu zaman,o nedenle böyle bir durumla da az karşılaştım :D

    YanıtlaSil
  5. ohhoo dusunmekle bad karma oluyorsa benim basimin hic dertten kurtulmamasi gerekirdi

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim