Hediye...

  • Ocak 20, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

ya ben haftalar önce şurda cövüldemiştim, aman da aman bunlar ne güzel şeylermiş, keşke bi tane alsam etsem diye diye..
benim bu çingeneligim ince düşünceli arkadaşım Deniz'e ilham olmuş bana alıp göndermiş kız yaa!
Nasıl duygulandım anlatamam..ömrüm boyunca unutmayacagım bu hediyeni Deniz. vallahi hakettigimden fazla bu benim, böyle jestleri hakedicek napıyorum ki ben?

İşte pakedi açar açmaz iş yerinde masamın üstünde çektigim bir resim,




Denizcim, büyük sürpriz oldu bana, utandım valla, çok sagol canım! Yeni evimizin ilk hediyesini sen vermiş oldun, çok teşekkür ederim :)

işallah ağırlamak nasip olur Kaan la seni! koccaman öpüyorum!

You Might Also Like

3 yorum

  1. cövüldemek ahaha cövüldemek ne kı ama hoşuma gitti ben de kullanayım bundan sonra :DDDD

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanınız efendim :P

    YanıtlaSil
  3. canimin ici o da ne demek =) seni mutlu etmek benim icin daha buyuk mutluluk =)))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim