if this is a woman then what am i?

You Might Also Like

10 yorum

  1. allah baba güzellik dağıtırken ziyadesiyle cömert davranmış buna belli :)

    YanıtlaSil
  2. Fazla soğuk ve kibirli bir havası var...

    Güzel mi? Eh! sempati yok, seksapellik baştan aşağıya..

    YanıtlaSil
  3. benim de işim güzel görünmek olsa ben de böyle görünürdüm! o gelsin bilanço hazirlasin.. "allah baba mali yıl sonunda raporları verirken azuth a cömert davranmış" derdi o zaman

    YanıtlaSil
  4. "mesele şişkin görünmekse sufle de şişkin görünür"

    Tyler Durden

    Gerçek güzel için:

    http://3.bp.blogspot.com/_cbn5tCCt60k/SVj72isWWwI/AAAAAAAAB10/KF27rWTi7rY/s1600-h/rachelhurdwood1.JPG

    YanıtlaSil
  5. nick fallin e katilmamak elde mi a dostlar?

    http://images.askmen.com/galleries/celeb-profiles-actress/olivia-wilde/pictures/olivia-wilde-picture-3.jpg

    bakmaya kıyamiyorum.

    YanıtlaSil
  6. harikasınız. oysa ben 1 kişiden olsun gerçek güzellik ruh güzelligidir demesini beklerdim..hıck!

    YanıtlaSil
  7. Ruh güzelliği ne lan? Ölü sevici miyiz ruh güzelliği isteyelim? Göğüs çatalı üstüne 250 sayfalık şiir kitabı yazarım ben.

    YanıtlaSil
  8. ruh sevici..ruh emici.. bilemiyoruz zzt bzzt yandı devreler!

    YanıtlaSil
  9. Bundan daha güzelleri de var :hıh:

    YanıtlaSil
  10. "O kadar makyajı estetiği bana yapsalar ben bundan bin kat daha güzel olurum ki?" diyerek ortama bir klişeyi salmak istiyorum :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim