bir film, bir kitap

  • Ocak 10, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

dün gece yatarken Lake House u izledik..Benim hoşuma gitti valla. Çok kötü falan demişlerdi ama fena degildi. Yalnız oyuncu seçimi biraz acayip geldi bana..

sandra bullock un genc doktor rolune pek olmamış. Gençligi mi kaldı hatunun? Ayrıca Keanu yu aglarken görmek hoştuu..Metriksten sonra gene dünyayı kurtarma filminde oynuyo ya simdi -the day earth stood still- ben de bu adam bi daha normal bir filmde oynamaz sanmıştım!
ama romantik de olmuş Keanu abiimiz.

Hıı, filmin sonundaki öpüşme sahnesinde sanki Sandra öyyk yeter bitsin bu çile der gibi geldi bana bide :))

Bir de bu hafta Sydney Sheldon a sit Saklı dünya diye bi kitap okudum, kütüphaneden almış idim. Gidip gelirken serviste okudum tabi ki, başka nerde okuyacagım ?? keşke serviste internet olsaydı...ühühüh
neysecigime, kitap güzel iyi hoş fekat, ne biliyim çok kolay tahmin edilebiliyo..güzel bestseller falan mış. amerikalılar aptal falan fişman diyolar ya dogru galiba lan. böyle bestseller mi olur be? gecende gene migrostan 3 ytl ye bi kitap almıştım, yine bilmemne bestseller yazıyor kapagında koskocaman, amman yarebbim 3. sayfa cinnet haberlerinin senaryosunu uydur deseler oturup bu romanı yazarım. bö!

ben de mi yazsam be? aman her sayfa basında konu degisirdi, alır kafamda parcalarlardı benim yazdıgım kitabı...imza gününde dayak yerdim herhalde :)

You Might Also Like

2 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim