Fıck..

  • Ocak 15, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

yaprak dökümündeki ferhundeyi anlamıyorum.. yahu sen evlenirken şevkete ben artık çalışmaktan bıktım dememiş miydin kuzum? şimdi nedir bu çalışma aşkı? finans direktoru mu olduydun en son.. sen evde sabah kahvaltısında kaynananla yoluşmuyomuydun 3 ay önce?

Allahım bu dizide zaman kavramı nasıl bişey ya.. sevket 1 sene hapis yattı çıktı, oğuz desen gene öyle, ama sedef hala kursa gidiyor, cem hala askerde, o bes ay bi türlü geçmedi Cemcik için..

Ayrıca Nazmiyi kınıyorum, ne gidip cem in anne babası ile oturuyosun oglum manyak mısın ?

Dün gece ilk kez feci derecede baydım bu diziden, bitirsinler artık bu sezon, tadında kalsın. fikretin kaynanası gebersin, cocugu olsun adını küçük cevriye kosunlar.

Cem Necla yı gene oguzla bassın ama necla cem e bagırıp çagırsın "senin yüzünden oldu salak" diye, cem özür dilesin, sonra gidip ameliyatla cinsiyet degistirsin ve Oğuzla kaçsın.

Levent le Ferhunde evlensin bir ada satın alsınlar ve dünyaya kalıcı hasarlar vermek için çok genciz yaşlanınca gelip milletin agzına sıçalım diye oraya taşınsınlar.

Ali Rıza bey in o bandili yürüyüüşne sebep olan gizli pişikleri aslında Popo kanserinden olmuş olsun, poposu kesilsin ameliyatla..

Hayriye hanım herşeyden yeterince bıkınca Hong Hong a taşınıp kafasındaki kırmızı bantla HongHong puyi olsun ..(judocu köp vardı ya heheh)

Nazmi de Leyla ya " kızım ben hem doktorum hem yakısıklıyım bu yasa kadar nasıl karısız durabilirim? gay im ben geeey.. topum toop. tekerleeeeeeeeek" diyerek gerçek yüzünü göstersin. Leyla kamuflaj olsun Nazmi'ye. nazmiye?

Ayşe de lost adasına düşsün ve Walt ile evlenip fabrika gibi senede 3 tane pırtlatsın. zaten esmer o da yakışırlar.

Şevketse sedefle beraber mümkünse Scania marka bir tırın altında kalsın. kahveci ile neyir de orgylere aksınlar..

evet...böyle tadında bitsin hersey..

You Might Also Like

4 yorum

  1. ahhahahha
    süpersin kızım :)
    bir süredir bu dizi beni de bayıyor , şu yazdıklarının beşte birini dizi senaristleri akıl edip senaryoya eklese , dizi tadından yenmeyecek hale gelir , yer yerinden oynar :)

    ahah
    cem'in cinsiyet değiştirip oğuz'la kaçması ve ayşe'nin lost adasına düşmesi fikirlerine ayrıca bittiğimi belirtmek isterim :)

    YanıtlaSil
  2. ehuehuheuhehhhhheh deliiiii
    ama haklısın baydı artıkkkk

    YanıtlaSil
  3. zuhaha gördüüm en yaratıcı fikirler
    özellikle o kasıntı yürüyüşün altındaki popo kanseri fikri tadından yinmiyo :D

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim