Kabus

  • Ocak 08, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments


Gece bir kabus gördüm. Annemle beraberiz açık uçsuz bucaksız bi alanda. (ben rüya da olsa kabus da olsa hep annemle takılırım genel olarak böyle uykudayken)
Başımıza bi anda gökten resmen taş yağmaya başladı! Dehset rezil bi ruyaydı. Anlamı ne acaba ya..
ben çok takarım kafama böyle şeyleri, resmen taşlar kafamıza düşmesin diye saga sola kaçışıyorduk, resmen . Rezil ve tanrının gazabının hedefi olabilecek kadar tıyniyetsiz miyiz yoksa birileri mi beddua ediyor anlamadım :(. öhüü bizim semsiyemiz bile yoktu gokten tas yagarkene.. öyle tavuklar gibi kaçıştık valla.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Günaydın;
    Ve öncelikle merhaba:)
    Hayır olsun diyorum. Yorganını kontrol ettin mi önce onu sorayım. Sonra sakin ol rüyaların tersi çıkarmış diyeyim. Muhtemelen başına güller atılacak bir olay yaşayacaksın.:)

    YanıtlaSil
  2. streslisin demek, haftasonu calismak zorunda degilsen anneni de koluna takip soyle bir deniz kenarinda yuru, bisiycigin kalmaz

    YanıtlaSil
  3. okur okumaz rüya tabirleri kitabını aldım elime.. rüyada taş görmek , hayır ve iyiliğe ve menfaat görmeye işaretmiş.. tabi gökten kafanıza kafanıza bu işaretlerin yağması ne anlama geliyor bilmiyorum ama :) rüyaları iyiye yormak lazım derler.

    hazır ol : rüyayı yoruyorum !
    o kadar güzel şeyler yaşayacak , o kadar güzel şeyler göreceksiniz ki, böyle, iyi bir haberin birini sindirmeden bir diğerini duyacaksınız..süper olacak.

    aha böyle yordum böyle olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  4. agzını yirim zeynep!!!!!


    nilufer senin tavsiyeni birebir yapıcamm

    kayıp simurg, yorganı kontrol ettim pireler karnaval yapıyodu :DDDD

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim