Yakın çevreme özel not

  • Ocak 07, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

Sevgili ailem, az sayıda dostlarım...hepinizle bu blogu paylastım, hatta açmasını bilmeyene gidip bizzat favorites e ekledim. bak x teyze, buraya tıklayacaksın açılacak diye ögrettim...
ama bunu siz bana gücenip darılın diye yapmadım.
ben bilgisayar mühendisiyim ve bütün gün masa basında bilgisayarın önündeyim. bu yazıları yazmak benim -maksimum -ortalama 10 dakikamı alıyor. bu demek degildir ki günde on dakikamı size ayırmıyorum bi alo demiyorum da, bi 10 dakka ugramıyorum da, oturup blog yazıyorum?
hayır çünkü artık kendime ait bi odam yok işyerinde, bütün gün ara vermek ve kafa dagıtmak için yaptıgım tek sey blog ve bazen de sözlük. yani 3-4 saat çalışıp beynim patlayacak kıvama geldiginde bilg. basından da kalkıp fink atamadıgım için burda girdigim site blogdur, sözlüktür, hurriyet gazetesidir?
buraya neşeli ve uçuk seyler yazdıgım da hayatımın muhtesem gectigi anlamına gelmiyor. bizzat depresif seyler yazdıkça aglayasım ve kaçasım geldigi için inadına salak suluk yazılar yazıyorum.

aksam da hal hatır soramıyorum çünkü eve gidince yıgılıp kalıyorum . yemek yapacak vakit ve enerji olmadıgı için haftanın 3-4 günü çayla tost yiyoruz aksamları. bazı seyleri unutuyorum, ben de farkındayım. ama sarjım bitiyor artık, yaslandım mı bilmiyorum, herseyi idare etmekten cok yoruldum. sabretmenin uzun bir süredir hayatımın ana olgusu oldugunu biliyosunuz. sabretme sürem uzadıkca ben kısalıyorum sanki.
küsmeyin, kızmayın bana. tek istedigim bu.
muck.

You Might Also Like

4 yorum

  1. doğaldır cnm ya çok yoğun çalışan üstüne evine kocasına vakit ayırması gereken insansın :)

    YanıtlaSil
  2. kuzuum.. kıyamam sana.. trip mağduru mu oldun :) bin türlü şeyle uğraşıyorsun kolay mı.. ev işleri , hayaller , tasarılar , planlar , paniklemeler de cabası...
    balon gibi şişirme içini , güzel olacak her şey göreceksin. öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. İşyeri sakinliğimi ben de bloga borçluyum... Modumu değiştiren yeğane şey de takibimdeki bloglar... Herkes herkesi memnun edebilmek için didinse inan ki kimse memnun olmaz, yorulduğuyla kalır millet. Bu sebebple akşam tost yiyip çay içiyorsanız buna devam et... Bir sürenin sonunda siz onları değil onlar sizi bırakarak yemek yapmanı sağlayacaklardır... :)

    YanıtlaSil
  4. x teyzem cok kızıyor.. blog bile yazıyosun bizi aramıyosun diyo :D yorum okumayı bilmiyodur herhalde heheheh yazıyorum rahaaat rahat bilir o kendini okusa :\\

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim