Facts About me

  • Ocak 19, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

* Saçımı ömrü hayatımda sadece bir defa boyattıgımı, çok pişman oldugumu, ve saç boyamaktan nefret ettigimi

* aynı sekilde makyaj malzemelerini, yüzümde agırlık yaptıgı için sevmedigimi, hatta pek coguna karşı alerji geliştirmeye meyilli oldugumu

* hamamböceklerinden azrailden bile fazla korktugumu,

* korkudan altıma sıçarak ve yanımdakileri benimle izlediklerine pişman ederek izledigim halde korku filmlerine bayıldıgımı,

* elma ve balıgı agzıma koyamadıgımı

* el açma mantı dahil her türlü yemegi becerdigim halde, dagılmayan köfte yapmayı başaramadıgımı (içine sevmedigim için yumurta koymuyorum, dagılıyo )

* dünyanın en tembel insanlarından biri oldugumu

hatırladım da şimdi bi tuhaf oldum ya..

You Might Also Like

5 yorum

  1. Bu kadar kusur kadı kızında da olur şekerim :)

    YanıtlaSil
  2. Burcu'ya katılıyorum :)bunlar ne kii :)

    hıçkırmaktan , karasinekten ve karıncadan korkan bir insan olarak bu "fact"leri son derece normal şeyler olarak değerlendiriyorum :)

    fact'lerine gurbann :)

    YanıtlaSil
  3. hamamböceği konusunda ben de seninle aynı dırımdayım oysa elimle yılan öldürmüşlüğüm bile var=)

    üniversiteyi ilk kazandığım yıl kapkara olan saçlarımı kızıla boyamıştım "asrın hatasıydı"=) ağrana kadar boyamamaya yemin ettim kimbilir belki ağarında bile boyamayabilirim=P

    YanıtlaSil
  4. Elma ve balığa niye düşmansın? Onların suçları ne?Haydi itiraf et! xD

    YanıtlaSil
  5. 3-5 arasi elma haric aynen bende de var =)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim