Golden Globe Best Dressed

  • Ocak 13, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

Altın küre ödüllerine baktım, cidden birbirine benzeyen elbiseler giymiş herkes bu sene, veya bana öyle geldi. ben ilk bakışta gecenin en şık iki kadınına karar verdim, bilmem benimle aynı fikirde misiniz?

Drew Barrymore


Gerek saç modeli, gerekse elbisesi ile şahaneymiş bence. Genelde bütün elbiseler şampanya rengi veya siyahken, onca elbisenin arasında direk seçilen bu bebek mavisi -Christian Dior- elbiseyi çok begendim, hem de saçı ile inanılmaz uyumlu olmuş, sanki elbise onun için dikilmiş.

Elizabeth Banks


Yine sade, ama detayları ile şahane bir kıyafet-saç-baş uyumu.. mücevherleri, tokası ve elbisesi çok hoşuma gitti, saçı da inek yalamış gibi topuzların arasında çok orjinal olmuş. J. Mendel ilkbahar koleksiyonundan mış bu elbise de..

Ya bir de, şu aşagıdaki elbiseler, birbirine çok benzemiyor mu?



Eğer bu gecede bir 3. güzel elbise varsa o da KAte Beckinsale'in elbisesi, ama ne yazık ki saçı ve takıları bence igrenc.Eva mendes ise bu senenin paket kontenjanında!



Olivia Wilde hep güzel giyiniyor, bu elbisesini de çok begendim ama rengi kötü geldi bana. Ve yine saçlarını begenmedim, boynu da çok çıplak kalmamış mı? elbisenin modeli ve belden üstü Rumer willis in elbisesi ile aynı, onun giydigi elbise de çok hoş ama rengi 40 yaş üstü gibi..ve yine onun da boynu çok çıplak durmamış mı? yoksa ben mi illa takı-saç-elbise ahengi olmadan begenmiyorum. (hee, verseler havada kapar giyerim ama böyle uzaktan ahkam kesip begenmiyorum demesi kolay :))) )

You Might Also Like

5 yorum

  1. süper laaa ben bide çok severim böle davet için giyinmeyi bilmemne de tabii anca iki kere mezuniyet balosuna gittim anca orda kısmet oldu peeh artiz neim olayım her hafta gırmızı halıda giyinip süslenip salınayım istiorum ben aslında evet evet :D

    YanıtlaSil
  2. Böylesine muhteşem bir renk ve model olablir mi? Drew çok zevkli ve kompleksiz bir kadın... Zayıflamış da deli gibi..

    YanıtlaSil
  3. Drew'un cantasının kırmızı olması benim gözüme battı. Sacı bence de cok hos olmus.

    YanıtlaSil
  4. eva mendes tam hediye paketi, ama kolyesini tv'de yakından gördüm, şahaneee.

    YanıtlaSil
  5. evet, drew'un clutchi-ohhohoho- olmamis diyorum.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim