Lost a son bir gün

  • Ocak 20, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments


Allahım bekleyiş bitti ya. Lost!Lost!
yarın akşam 2 saatlik sezon premier i yayınlanacak! 2 koca saat (aslında bu 43 dak * 2 ama olsun)

4 ayaklı heykel nerde, smoke monster nerde, richard olacak puşt neden yaşlanmıyor, öldükleri halde adada zortlayarak dolaşanlar (jack in babası, ben'in anası, boone ve daha niceleri) nasıl zortlayabildiler? Ada nasıl yer değiştirdi? Jacop kim? Ada nasıl bişey ki kimi insanların işleri bitmeden ölmesine izin vermiyor? Walt un adayla ilişkisi ne? Kızıl karı şarlot nasıl oluyor da adaya daha önceden gelmiş oluyor? Desmond cidden zamanda gidip gidip geldi mi yani??

Ya esasında bu soruların yanında, kafam da öyle karıştı ki, olaylar çorbaya döndü hatta lost u yazanlar bile artık zorlanıyorlarmış cigerim. şurdan okuyun.
e gayet normal.

ama olsun, böyle çorba olmasa bu kadar sevmezdik.. umarım daha önce sonu hayal kırıklıgına ugratan matrix, harry potter vs. gibi olmaz da son bölümünde bile bizi memnun eder. zaten şunun şurasında 32 bölümcük kaldı...

İşte bu sezon merak edilen diger sorular?

* Irispi kate bu sezon kimlere mavi boncuk verecek?
* Sawyer Juliet e kayacak mı yoksa çalı çırpıyla mı muhatap olacak?
* Kutup Ayısı ne zaman sahneye çıkacak? Bahtsız bedevi kim olacak?
* Dangoloz Jack in doktor diplomasını ne zaman iptal edicekler?
* Hurley i ziyaret eden zebellah Zenci geri dönecek mi?
* Jin öldü mü cidden? Öldüyse adada yeniden cortlayacak mı, adıvzzs adıvss diye bagırıcak mı?
* Claire son bıraktıgımızda Christian in yanındaydı, ve çok mutluydu. Claire cartayı çekti mi?
* Cancişimiz MR. Eko yu bu sezon görebilecek miyiz?
* Şarlot fizikçiye yüz verecek mi?
* Sun mafya olacak mı?
* Penny nin babası yani Dharmanın sahibi oldugunu düşündügümüz Charles Widmore adayı bulacak mı?
* Charlie neden öldü? O da mı görevini tamamlamıştı micheal gibi? Ada istedi diye mi öldü? Desmond sürekli onun ölecegini görüyordu, hatırlarsanız.
* Bu ada good mu evil mi, amacı ne lan bu adanın. Benjamin adanın sag kolu, ama benjamine iyi adam denebilir mi? işte bundan kıllanıyorum dostlarım.
* Rose un hastalıgı neden iyileşti, adanın zaman kaymasından mı yoksa iyileştirici gücü mü var bide?
* Zaman kayması nedir, nasıl oluyor ya.. Bu adamlar saate yanlış mı bakıyolar, yönetmen bizi düdük yerine mi koyuyor?

şimdi ben biraz geç anlayan bir insanım, bana bi deyiverin şu çıkarımlarım ve bugüne dek losttan anladıklarım dogru mu?

- charles widmore dharma
- benjamin in babası da dharma da calisiyodu lakin benjamin hepsini öldürdü ve adanın native lerine katıldı
- ada kendini dharmadan kurtarmak istiyor? native ler le yani Richard ile ada dost, yani bizim onca sezon dharma deyu others bildiklerimiz aslında dharma neyim degil dharma görünümlü ada yerlilerimiş ve adayı dharma olan Widmore dan korumaya çalışıyolarmış?

ya nolur bi Allah kulu evet bunlar dogru deyiversin de ben de yeni sezonu oh dogru anlamışım diye kafa rahatlıgıylan izleyeyim..

tenk yu veri maç.

You Might Also Like

5 yorum

  1. Harry Potter'ın sonu hayal kırıklığımı yaaa? Niye? Bir tek ben mi beğendim yani? :)
    (Ama bence Lost'un sonu hayal kırıklığı olmaya mahkum bu arada.)

    YanıtlaSil
  2. başlığı 'lost e san bir gün' diye okudum ya, altındaki fotoğrafı görene kadar cetonum düşmedi. Hey allahım=))

    YanıtlaSil
  3. Oy oy oy.. Bir süre dinlenen beynimiz teori üretimine başlayacak yani...

    YanıtlaSil
  4. yaaaa off amarika yrn izler de bize bi hafta geç düşer garanti bekle bekle patlicam anam srulara gelince ben de annamadım ya çok karışık bi he ble diosun sonra yalan çıkıo ben herkesle iddaya girdiydim 3 biterikene katein bebe kesin sawyerın jacle de bu yüzden bozuklardı die sonra patladı benim teoriler yanlış çıkıo hahaha

    YanıtlaSil
  5. artık neredeyse 1 saat içinde düşüyor torrente...alt yazıyı bekleyebiliriz ama...yazıyı okuyunca heyecan yaptım:))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim