18 Ağustos 2008

Bir habercilik Başarısı: Barbie nin arkadaşları ile konuştuk!

Sarışın Bebek barbie nin 3 tane daha arkadaşı vardır.
Esasında bu kızlarımız biri zencü biri esmer biri kızıl saçlı oldukları halde hepsi Barbie pakedi ile satılır, Barbie diye bilinir fakat bunlar aslında Christie, Teresa ve Midge.

İşte biz bu isimsiz kızlarla, bunca zamandır hakkı yenmiş bu zavallı bebekleri bulduk ve konuştuk.

DEV hizmet! Christie, Teresa ve Midge ile yaptığımız bu roportaj çok konuşulacak!

İşte Soldan sağa Christie, Midge ve Teresa. Bakın Barbie'siz ne kadar da mutlular! Roportajdan önce Plastik olmalarına rağmen üçü de oldukça gergindi.

Ben: Evet kızlar dilerseniz başlayalım.

Midge: Tabi ki Merope cigim..

Ben: Esasında midge, bende senin denizkızlı bebegin vardı fakat yıllarca onu barbie sanmıştım. Onun sen oldugunu öğrendigimde çok geçti. Bu yüzden ben kendim adına çok özür dilerim senden.

Teresa: Vallahi bu zaten bizim tüm dünyada en büyük sorunumuz. Bana siyah saçlı barbie demelerinden bıktım usandım.

Christie: Ben de zenci olduğum için dışlanıyorum. Pek çok ülkeye beni sokmuyorlar bile! nerde kaldı insan hakları? yetkililere sesleniyorum!

Ben: Evet Teresa; roportajdan önce Barbie hakkında bildiklerimi söyleyecegim artık diyordun..

Teresa: Vallahi bakın, bir kere bu kadının ismi bile düzgün degil. Hepimizin insan gibi isimleri var. Kaç kere senin adın Barbara mı, nedir, kamuya açıkla dedik. Yanlış anlamayın ama insanın arkası sağlamsa sırtı yere gelmiyor.

Midge: Ben şunu söylemek istiyorum. Barbie ve Ken in çizdigi mutlu ilişki olayı tamamen yalan!

FLaş Flaş! Ken Barbie 'yi dövüyormuş...


Christie: Kesinlikle. Bizim yanımızda defalarca kollarını koparttı. İnsan içine çıkınca canım cicim, ama kameralar arkasında işin aslı öyle degil.

Midge: Söylemeyeyim diyordum ama dayanamayacagım. Barbie Ken in dayakları yüzünden çocugunu düşürdü.

İşte şok resimler! Barbie dayaktan dolayı çocugunu düşürdü.


Teresa: Psikolojisi bozuldugu için görüyorsunuz ki bu elim olay esnasında bile gülümsüyor. Kızı delirttiler!

Ben: inanamıyorum.. ama bir yandan da küçücük çocuklarımızı mutluluk masalları ile kandıran barbie nin yalan dünyasını ortaya çıkardıgımız için buruk da olsa bir sevinç hissediyorum kızlar.

Eskiden böyle degildi


Christie: Bakın bu bizim eski günlerden bir moda çekimi.. Barbie nasıl da mutlu ve sağlıklı. O zamanlar hepimiz birbirimize sımsıkı bağlıydık ve aramızda sorunlar yoktu.

Midge: Evet ne zaman ki Ken le çıkmaya başladı bu kıza bi haller oldu.

Teresa: Ken bizim barbie nin ününden geçindigimizi, barb in bizsiz daha çok para kazanacagını söyleyip onun beynini yıkadı.

Christie: Ken tam bir redneck tir ve Ku Klux Klana da üyedir. Beni özellikle dışladı. Benim küçük çocuklarla içli dışlı olmamam gerektigini ve plastik dünyada yerimin olmadıgını söyledi.

Midge: Kenle 50 senedir birlikteler. Ama artık uyuşturucu, çarpık ilişkiler.. bunların hepsi barbie yi bitiriyor. Ezeli rakibi Cindy spor yaparken barbie partilerde kendini harcıyor.

Barbie nin Çarpık İlişkileri!

Ben: Midge, senin kıpırdamayan agzın neler diyor böyle? Ne çarpık ilişkisi?? Uyuşturucu mu kullanıyo bide barbie?

Teresa: Evet Merop. Valla Barbie nin hem kız hem erkek başka bebeklerle yakınlaşmalarına defalarca şahit olduk.

Şok fotograflar işte burda...



Ben: Bu resimdeki Ken degil ? İnanamıyorum! Bu Disneydeki Prenslerden biri...Yıkılmış durumdayım.

Teresa : Şekerim, Barbie nin bu disney prensleri ile uzun süreli ilişkileri oldu. Hatta Alaaddin in Cini ile bile !

Midge: Hepsi bu kadarla kalsa iyi..Bazı kız bebeklerle de uygunsuz durumları var.

Christie: Arkadaşlar yeter açıklamayalım işin ucunda Barbie nin ekmeği ile oynamak var.

Ben: Hayır! Gerçekler bilinsin.

Teresa: PEki madem.. işte barbie nin uygunsuz ilişkisi.

Midge: Barbie Ken de bulamadıgı mutlulugu başka sarışınlarda aradı. Ona yapma etme dedik, dinlemedi.

Christie: Ne yazık ki.. Uzun süre şantaj falan yaptılar bu fotograflar basına sızmasın diye.

Ben: Bu resimdeki kız kim? Barbie nin yüzü belli fakat onun yarısı görünüyor..

Midge: Vallahi bize kendini Stefani diye tanıttı ama öyle birisi yokmuş yani..

Teresa: Uyurken seri numarasını felan kontrol ettik Amerikan üretimi degilmiş. Büyük ihtimalle Avrupadan hatta belki Rusyadan geldigini düşündügümüz bir kişilik kendisi.

Ben: Ken bunu biliyor mu?

Midge: Şekercim, bilmiyordu ama ögrenecek. Umarım Barbiye bişey yapmaz. Sonuçta bunlar ken in suçu. mahvetti gül gibi kızı. İnanır mısınız, bir ara barbie nin pony si ile bile aşk yaşadıgını sandık öyle feci bir buhran geçiriyordu.

Barbie bütün hatalarına rağmen kabulümüz..

Christie: Aynı şeyi düşünüyorum. Ayrıca Burdan barbie ye sesleniyorum. Biz senin arkadaşınız Barbie. Tüm hatalarını sünger çekip seni bagrımıza basarız. Yeter ki o ken denen parazitten kurtul.

Midge: Evet Barbie cigim. Seni bekliyoruz..Seni çok seviyoruz biz. Kardeşin falan da çok özledi dön evine.

Teresa: Ben de aynı şeyi yineleyecegim. ve de ken, sözüm sana. O kızın kılına dokunursan ; çıplak resimlerini basına veririrm. Erkeklik öyle olmuyor beyfendi! Herkes ne kadar erkek oldugunu görür bak ona göre !

Ben: Teresa, bildigin şeyler mi var?

Teresa: Şimdilik kendime saklamak istiyorum. Ken anlar.

Ben: peki o halde kızlar, bu hoş sohbet için sagolun.


Gördügünüz gibi, Barbie çok zor durumda. Umarım aklını başına alır. Bir ara tesetture bile girmişti ama bu dinlediklerimden sonra anladım ki hamama girip 40 tas su dökülmesi lazım başına. Ne diyelim! allah kurtarsın, zor işler.

Çocuklarımız kimlere emanet! Anneler babalar uyumayın..


Fotoğraflar,H1N5- fabiopoptrash - criminallychic - hexmar - cristianadvertising- @flickr


11 yorum:

Rukneddîn Cevdet Kekremsi dedi ki...

zuahdusahduahsda gerçekten bir habercilik başarısı! üst komşumuzun küçük kızı şoka girdi!!! yıllardır barbielerle oynardı ama nerden bilsin barbie'nin ahlak kavramının bu kadar geniş olduğunu... yazık... artık action man'le oynuyor

Merope dedi ki...

bunları ortaya çıkartmak bizim vatandaşlık görevimiz :P

jane de lus dedi ki...

ahahahahahah ya var ya su bebek düşürme resmini aynen ben de koymak istiyodum. muhtesem olmus asjhgsdjh

Merope dedi ki...

bir de kaza ve orgy resimleri vardı ama onu koymaya gönlüm elvermedi...heyhat

bellatrix dedi ki...

ahaha çok güzel olmuş ya zeten keni hiç gözüm tutmamıştı bi nevi nuri alço gibi geliodu demek gerçekler bunnarmış!

Merope dedi ki...

uu bebek senin barbilerin de az degildi yane. bi hostes vardı.. bi tane kıvırcık saçlı vardı saçlarını kesip erkek yapmıştın, hatırladın mı!!
sen önce bunların hesabını ver naz! ken kadar sen de sorumlusun :P

barbie apt dedi ki...

valla ne kadar çirkin resimlere mantıklı şey uyduruyorsunuz pek mantıklı olduğu da söylenemez ya hani çocukların beynini yıkıyorsunuz

Adsız dedi ki...

yaa sen neden barbieyi kötülüosun ki buna ne hakkın var sanki barbie ve onun arkileri gerçek insan da olarla konuşcan hiç beenmedim ayrıca ben 13 yaşındayım hala barbiler ile oynuyorum benim gibi daa pek çok kişi var barbi ile oynayan onlara da hakaret ediosun tmm mı burdan sesleniorum herkese böle kötü resimler fln yapmasınlar eer bebek alıosalar doru düskün oynasınlar bebekleriyle aaa |:o

Merope dedi ki...

evladım git ders çalış, bırak barbiyi eşek kadar olmuşsun. sbs yok mu sbs?

Merope dedi ki...

teessüf ediyorum diger adsız ; beyin yıkamak degil bizzat beyin temizleme yapıyoruz ki çocuklarımız mutlu yarınlara daha sağlam koşsunlar!

Karakutu dedi ki...

ortaokula kadar barbieyle oynayan biri olarak söylüyorum! süpper olmuş, bayıldım :)