Açık ara, en sevdigim albüm

  • Ağustos 15, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Iced Earth hiçbir zaman en sevdigim grup olmadı. Ama bir albümleri var ki, benim dinledigim en iyi metal albümü derim hep. Bu albüm : Horror Show.

Albümdeki her şarkı bir Hollywood korku filmine/ bir korku hikayesinin kahramanına gönderme.
Hikayesi olan şarkıları da severim ama bu albümü sevmemin nedeni, melodiler. Şarkılar mükemmel.

Iced earth!u blind guardian la yaptıkları şu meshur Demons&Wizards cd lerinden tanıdım, Gallow's Pole isimli mükemmel şarkı dinledigim ilk eserleridir hatta.

Horror showdan ise İlk wolf 'u dinlemiştim. Mükemmel bir ritm. Kurt adamlarla ilgili tabi, ilgimi çeken bir başka konu!

Damien ise The Omen filminden esinlenilmiş. Şeytanın oglundan bahsediliyor. Bu şarkı acayip iyi, hatta bu albümün en iyisi diyebilirim. Etkileyicidir.Dinleyin.

Jekyll ve Hyde, zaten adı üzerinde, doktor jekyll ve mr hyde öyküsü.

Imhotep ise, Mumya filmindeki pek sevimli! rahibimiz imhotep ile alakalı.Bu şarkı da oldukça saglamdır. Gerçi bana hep oryantal yapılabilecek bir melodi miiş gibi gelse de "neden olmasın? heavy metal ve dansöz neden yanyana gelmesin ki " diyorum...

Dracula, dracula filminden geliyor, neden film diyeceksiniz, çünkü Bram Stoker in romanından çok üzerine çekilen şu Gary Oldman'ın Dracula, Winona Ryder'ın Mina rolunde oldugu filme daha yakın geldi sözleri.

Ayrıca Frankenstein, Dragon's Child, Ghost of Freedom, vee tabi ki Phantom Opera Ghost..

ya ben hastalıklı aşklara bayılıyorum. Aşk dedigin hastalıktır zaten. Yani ömrünü vermektir ugruna. İşte bu şarkıda da, aynı Wuthering Height's ta ki heatcliff gibi tutkulu bir aşık çıkıyor karşımıza, ve şöyle diyor:

Oh Christine don't you know it's all for you Carlotta's head and the other death's I planned. All for you, to have your night in the spotlight.

Böyle işte..Güzel şarkılar.Dinleyin. Alın bu albümü.





You Might Also Like

2 yorum

  1. ben de dracula ya bayılıyorum

    YanıtlaSil
  2. bikere horror show nightfall in the middle earth taklididir adete fakat severiz yine de:P

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim