Neden Microsoft Ürünlerinden nefret ediyorum?

  • Ağustos 27, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments


Nasıl delirdim?

evet esasında bu olmalıydı yazının baslıgı. bilgisayar mühendisi olmasına ragmen teknoloji özürlü olan bendeniz, sanmayın ki unix ci, linux bayragını dalgalandırıyor efil efil.

Yoo..Tamamen içimdeki bi yerden cövüldeyen hisler, microsoft a karşı beni nefretle dolduruyor.

biir, abuk subbuk hata mesajlarından nefret ediyorum Microsoft..

ikii, windows update denilen Allahın belası servisten nefret ediyorum..

üçç, güvenlik deyince bir tek kendi açıklarını yakalıyabilecek kadar salaklaşmakdan...

döört,serverlardaki şu internet explorer enhanced security configuration denilen o bela, o iğrenç, o neye yaradığı mmechul soysuz özelliklerinden,

beeş, böyle senin bütün yazılımlarının birbirine benzemesinde

altıı, live search denilen aptal ötesi arama motorundan dolayıı,

yedi ve en önemlisi bişeyi ilk kendin icat etmiş gibi piyasaya sunmandan!!!

Tutmayyın leeyn dagıtıcam!

Bill! bill! sana diyorum. cartel misin oglum sen? mafya mısın? niye işgal ediyon len piyasayı? belki windows a rakip meadows diye işletim sistemi çıkacak? Belki hayat bayram olcak?
oracle, firefox, google, artık kimi rakip gördüysen eşeklerle beraber kovalasın seni Mic.

pıhhh.

Not: yukarıdaki yazı 5 saattir notebook başında pek sevgili .microsoft ürünlerinden olan sql server, sharepoint ve sharepoint designer ile cebelleşen küçük bir kuş tarafından yazılmıştır.


dipnot: cikler, gider, oo yee arada böyle kendinden geçiyoree..

dipçiknot: uzlaşmacı yaklaşım sergileme bana, duble kafa korum sana.



Bastırcam bunnardan...

You Might Also Like

4 yorum

  1. Goddes Artemis bloğundan mammamia' nın Çok hoş bir benzetmesi vardı aklıma takılan.
    "Micropsoftdur, ne yapsa yeridir."
    Diyordu.
    Paylaşiim istedim;
    http://goddess-artemis.blogspot.com/2008/07/microsofttan-mail-geldi-evde-bir-bayram.html#links

    YanıtlaSil
  2. iyi ettin rüyacı =) baktım şimdi o yazıya ve yorumlara da aynen öyle!

    YanıtlaSil
  3. microsoft tam sinir krizi geçirmek için!! ayrıca explorer kullanmak baştan akıl işi değil tonla browser var ve en dandiği explorer!!! belki baştan beri ubuntu falan kullansak alışabilirdik ona da ama bi kere alışmışız şu windows denen pisliğe sigaraya alışmak gibi olsa gerek. bırakılmıyor... ayrıca efil efil bayrak dalgalandırmak tabiri de süfer :D ha bir de o tuvalet kağıtlarını bastırma bence bill gates onu da "user friendly" yapıp milyon dolarlar kazanmasın. sonra hata falan verir 404 ass not found diye :D

    YanıtlaSil
  4. ass not found iyiymiş!! muhahahaha cok güldüm yaa

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim