Blog hosting? which blogging software?

  • Ağustos 17, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

daha önce de bahsetmiştim, blogumu taşımayı düşünüyorum. blogger yetmiyor custom font kullanamıyoruz, file upload yok, html ile sınırlı tebelleş olabiliyoruz.

blogskins ten guzel temalar bulmak mümkün ama onların da navigationları berbat.Önceki yazılar seklinde dolaşma imkanı yok, vs..vs..

Şöyle güzel bir blog hosting arıyorum. piyasada cok var ama hepsinin cok fazla feature u var, kullanmadıgım seye para vermek istemiyorum.
ben sadece blog olarak kullanacagım. blog yazılımı olarak nucleus veya wordpress kullanabilme imkanı olsa güzel olur. tavsiyesi olann varsa beri gele.

typepad falan da var biliyorum ama o da biraz tuzlu sanki dimi ya? o paraya blogger dan fazla ne alıcam onu anlamadım ben..

You Might Also Like

6 yorum

  1. blogspotu terketme =(((

    YanıtlaSil
  2. ahahahah
    sevgili yönetici, insanın büyümesini bekliyorum :P

    YanıtlaSil
  3. bloga vereceğin parayı kendin yersin efendii :D dosyaları da divshare'a atarsın hiç silinmiyor

    YanıtlaSil
  4. rukneddin bey öyle demeyin, tedbili mekanda ferahlık varmış :P

    YanıtlaSil
  5. condiment pennsylvania construction injection pentalgin talks storage storyboard fixed polsci predicts
    lolikneri havaqatsu

    YanıtlaSil
  6. I have the same type of blog myself so I will come back back to read again.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim