Bugün çok ama çok çalışmalıyım!

  • Ağustos 15, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

eger bugun sharepoint kurulumunu adam gibi yapabilirsem süper olcek.. Kuruluma basladim ben, parmaklarımı çaprazladım, işallah alnımın akıyla biter!

Ha kurulum dediysek sekerler, söyle next next diye gidenlerden degil, configure, deploy, ince ayar gerektirenlerden..

it ci olduguma, bilgisayar mühendisi olduguma, bazen sevinsem mi, üzülsem mi bilemiyorum.

Not: email feed ile eş dost akraba dışında da takipçiler ve okuyanlar oldugunu görmek beni çok mutlu etti. yazılarıma yorum yazmayan, sessiz okuyucularım! iyi ki varsınız :))

You Might Also Like

3 yorum

  1. vah vaaaah!!! microsoftun herhangi bir şeyine ayar çekmek, kurmak zaten insanın kafasında bazı eziyetleri şekillendiriyor. windows veya ms office programlarını kullanmak bile bu kadar zahmetli ve sinir bozucuyken kurup milyarlarca ayarını yapıp muhtemelen bazı açıkları kapatmak adına eklenmiş fakat diğer yandan kullanıcıyı nakavt eden özelliklerin çıkardığı saçma sapan hatalarla yüzleşmek bu satırları okuyan birini bile "lan?" demeye sevk ediyor. kolay gele

    YanıtlaSil
  2. Rukneddin bey hayır dualarınız sayesinde sharepoint 2007 ve tum splerinin kurulumunu basarı ile tamamladım simdi bir export/import hadisesi yasanacak, işallah yüzümüzün akıyla cıkarız durmak yok yola devam

    YanıtlaSil
  3. aslında ben oracle cıyım ve el sürdügüm her microsoft programı masumiyetimden bir parça alıp götürüyor diye düşünmeden edemiyorum...

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim