Bugün yine dert kapısı buralar

  • Ağustos 25, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

Ne zaman can sıkıcı bişey gerçekleşse ayrıntısı ve anahatları ile anlatmasam bile gelip buralara dert kusmaktan geri kalmam. Ha iyi de oluyor esasında, o olay ne zaman olmuştu diye dönüp bakınca günü gününe buluyorum hepicigini.
Bugun yine berbat olaylar oldu, bir anda hem de. Hepsi kendi salaklıgım. Yaptıgım hataları bile bile yenilerini yapmıyomuyum, kendi kendimi gırt diye gırtlaklayasım geliyor.
Ama bu sefer hatamı yaşayacagım, hatamın bedelini ödeyecegim. Kaçmak yok.

Okuyuculardan özür dileyerek bir de dua edecegim.

Allahım, kütfen işler iyi gitsin. Beni utandırma. Güzel olsun herşey. Uğraşmaktan korkmuyorum. Hayattan çok da fazla şey istemiyorum gibime geliyor. o istediklerim de olsa, lütfen olsa...

reçel yapacagım önümüzdeki haftasonu vakit bulursam. mehmet ramazanda reçel yesin istiyorum. bal yesin falan.

Ramazan alışverişi korkunç bişey. marketler insan dolu. ben en çok kalıp şeklinde aldıgım tereyagını sevdim. onunla ne çorbalar ne pilavlar yapıcam! açılın, ben gelicem! baş aşçı.

You Might Also Like

3 yorum

  1. Allahım duaya bak. kütfen demişim yaa

    YanıtlaSil
  2. hihihihih
    bi harften bişicik çıkmaz canımmm allah bu hoşgörmüştür herhalde:):)
    ben de tam duaların kabul olur inşallah dicektimmm, aminnnnn bi de bendennnn:):)

    YanıtlaSil
  3. vallaaa dimi ya olsun o kadarcık şunncacık hayatımda hep iyi bi kul olmaya calistim =)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim