Büyük tutkum, onyx

  • Ağustos 11, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments


Değerli taşlarla aram hep iyi olmuştur. esasında uğurlarına inanmam ama, burcumun taşı olduğu iddia edilen ametist ten bolca edinmiştim bir aralar. Bilen bilir, izmir carrefour içinde bu yarı degerli taşlardan tasarımlar satan, emsallerine göre uygun fiyatlı bir dükkan var. işte ben burda onyx denilen o siyah, o mükemmel taşla tanıştım.
Turkuaz ve kehribar bütün albenileri ile, ametist iddiasız ama kuvvetli rengi ile, inci "ben her kıyafete uyacak güçteyim" diye diye duradursun, ben simsiyah parlaklıgı ile gözlerimi ve ruhumu okşayan Onyx i begenmiştim..
Öyle güzel bir taş ki, onu boynuma veya kulaklarıma taktıgımda sanki enerjime enerji katıyor. Eger uğurlu taş diye bi zımbırtı varsa, o benimki, bu biiir,
İkincisi, şunlardan istiyorum. Buldurun!
bundan, şundan, ahh bir de bundan! Şu üstte ve yanda gözükenler de şahane. bendeki de damla şeklinde ama daha farklı. Sanırım şu yandaki gibi bir küpe 30-35 e alınabilir. En azından bunlar için insan öldürülmüyor ya! keşke evlilik yüzüklerinde de pırlanta saçmalıgı yerine, yarı degerli taş çılgınlıgı alıp başını gidebilseydi de, ametist alyanslar, akik tek taşlar alıp yürüseydi.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim